sobota, 13. junij 2009

Spet nazaj k papirju


Naredila sem še embalažo za kvačkane ogrlice , ki sem jih naredila za sinove učiteljice.
Škatlice sem delala kot po navadi.
Papirje sem natisnila doma, delal pa je tudi hroček. Rožice so kupljene, čeprav mi je bilo potem žal, da nisem uporabila doma narejenih.Tudi čipka je kupljena.Metuljčke sem potem, ko sem jih embossirala, popackala še z bleščicami.
Sin je zadovoljen in sem bila celo pohvaljena.Se je pa pošalil, da se boji, da bodo učiteljice "skup padle", ko bodo videle škatlice, pri ogrlicah je pa prepričan, da bo moral klicati rešilca.Take in podobne je danes stresal iz rokava in me pošteno nasmejal.
Pa saj mi je dobro delo malo smeha. Lotil se me je namreč neki grdi virus, vse me boli, smrkam in močno kašljam. Tako so bile škatlice delane po etapah. Vmes sem spala in počivala. Sem prav vesela, da sem jih sploh uspela dokončati , ker med tednom tako nič več ne zmorem.

15 komentarjev:

  1. Čudovite škatlice so, tale darilca bo pa težko kak drug otrok presegel :) Še posebej zato, ker so narejena doma.
    Upam, da jih bodo cenile in verižice z veseljem nosile.

    OdgovoriIzbriši
  2. Prekrasna darilca za učiteljice! lp, moni

    OdgovoriIzbriši
  3. Krasne škatlice in luštna darilca. A ni super, ko te otrok pohvali in vidiš, da bo z veseljem dal naprej tvoj izdelek :)...pa hitro se pozdravi!

    OdgovoriIzbriši
  4. Vau, tole so pa darila in pol! Se strinjam s Sonjo, upam, da jih bodo znale ceniti.

    OdgovoriIzbriši
  5. Tole pa je darilo! Zelo zelo lepo, uporabno in še doma narejeno. Bolje ne more biti.

    OdgovoriIzbriši
  6. Zelo lušne škatlice, da o vsebini ne govorimo.

    OdgovoriIzbriši
  7. Ja naši nadebudneži jih res znajo upihniti in kako toplo nam mamam rata pri srčku, ko so ponosni na naše delo. Na mojem blogu te čaka eno presenečenje, ki ti bo upam izboljšalo počutje.
    Lepo bodi,
    Maja

    OdgovoriIzbriši
  8. Lepo darilo, predvsem pa, ker je doma narejeno :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Prečudovite škatlice! Zelo lepo darilo za učiteljice! Waw!

    OdgovoriIzbriši
  10. Tako prefinjeno vse izdelano in še tako pozorno. Ful lepo!

    OdgovoriIzbriši
  11. Iiiiii, sem kar fauš učiteljicam, ker so dobile tako lepo darilo! :)

    OdgovoriIzbriši
  12. zelo lepe škatlice
    Če smem vprašati, kakšen material pa uporabljate za osnovo, mogoče karton? Zgledajo precej močne.

    OdgovoriIzbriši