četrtek, 27. avgust 2009

Pribljižuje se.......konec dopusta in začetek šole

Zdaj pa res že odštevamo dneve do začetka šole, pa tudi moj dopust prehitro kopni.Ker sem zadnjič, ko sem bila na "kofetku" vzela s seboj veliko pripomočkov in materijala , je pri meni spet vse v velikem neredu. Pa saj sem vedela, da se ne splača pospravljat:):):)In ker je že vse pri roki, sem se včeraj lotila malo še čestitk.
Najprej sem malo pobrskala za izzivi in jih združila:):):)Potem pa na delo. Odtiske sem imela že pobarvane.So mi ostali od prejšnih dni, ko mi je bilo hudo prevroče, da bi se ubadala s čestitkami.
Nastale pa so takele čestitke.Prva je Melinda (odtsek mi je poslala Helena-Hvala!) in lahko se udeleži izziva Whiff of Joy, kjer so želeli bleščeče kamenčke,pri Creative inspirations so želeli čestitko za prijatelja,pri One Stop Crafts so hoteli angela ali vilo. Predlogo pa sem vzela na blogu Everybody-Art- Challenge.
Druga narejena po izzivih je mišek Henry.Predloga je na Friday Sketchers, barve so iz izziva Saturday Challenge,na blogu Stamp Something hočejo rojstnodnevno čestitko in pri
ABC challenge hočejo kroge.
Potem pa sem naredila dve kar tako. Jaz jim pravim "bolj resne".Take čestitke so mi zelo všeč, vendar pa jaz s svojimi nisem zadovoljna. To bo potrebno še veliko vadit in trenirat, da bo ratala "dostojna" čestitka.Pri teh dveh sem preiskušala različne materijale in ugotovila, da ni vse tako na "izi" , kot je pokazano na YouTube.Hotela sem podlago malo posprejat z temi bleščicami v spraju(Glimmer Mist in Cosmic Shimmer Mist) in nastali so taki ponečedki, pa še mizo sem morala ribat, ko nora. To mi je špicalo na vse strani, samo tam, ko sem hotela ne.
Ampak pravijo :Vaja dela mojstra, če mojster..........:):):)

17 komentarjev:

  1. Your cards are gorgeous. Love the fab colours and details.
    Thanks for joining in our birthday challenge.
    Hugs
    Moni
    EAC-Team

    OdgovoriIzbriši
  2. hehe, kaj se pa toliko pritožuješ nad zadnjima dvema? Odlični sta! Sploh ta z metuljčkom mi je nadvse lepa!

    OdgovoriIzbriši
  3. fabulous

    thanks for joining us this week on ABC & SCSC :)

    Hugs Jane x

    OdgovoriIzbriši
  4. O marija, kok enih izzivov ti spraviš pod kapo z eno čestitko.. vsa čast, meni ne uspe. Še vem ne, da jih toliko obstaja :)))))
    Lepe so, tudi tele bolj resne. Glimmer mist je pa res ena packarija :)) Jaz kar v škatli špricam.

    OdgovoriIzbriši
  5. Tale zadnja me je pa kar noter potegnila tako lepa je.

    OdgovoriIzbriši
  6. WOW!! These are all just GORGEOUS!! Love them all..Very lovely details..
    Hugs, Linda

    OdgovoriIzbriši
  7. Joj Alenka kok so krasne te čestitke... Prav vse... Super.
    Všeč mi je, da združuješ izzive, ker se mi zdi, da je veliko lažje delati čestitko, če veš zakaj je namenjena. Tudi jaz bom pomojem enkrat tako čestitkala in brskala po izzivih.. Do takrat bo pa še potrebno kar nekaj prakse:)

    OdgovoriIzbriši
  8. stunning cards so beautiful thanks for joining us at scsc hugs Jill xx

    OdgovoriIzbriši
  9. Beautiful cards!
    Thanks for joining us at the ABC Challenge this week!
    Helen x

    OdgovoriIzbriši
  10. Fabulous cards.
    Thank you for joining in the SCSC and ABC challenges this time.
    Cathy xx

    OdgovoriIzbriši
  11. Oh what wonderful cards, each one is fabulous but my fave is the butterfly.
    luv
    Debby

    OdgovoriIzbriši
  12. Your cards are so amazing, love all the details.
    Thanks for joining in our birthday-challenge.
    Hugs
    Iris
    EAC-Team

    OdgovoriIzbriši
  13. Hi Alenka, this is a beautiful card and you have used this weeks colour scheme really well with your layout! Thanks for joining in the fun at SCSC this week :) Donna x

    OdgovoriIzbriši
  14. Such a beautiful card. Thanks for taking part in the One Stop Craft Challenge.
    Paula xxxx

    OdgovoriIzbriši