četrtek, 22. oktober 2009

Moram porabiti zaloge!

Pred leti sem v Hoferju kupila osnove za čestitke. Takrat so mi bile všeč, zdaj pa se jih hočem na vsak način znebiti.Nekako mi niso več všeč in težko iz njih naredim čestitko.
Pomagala sem si s hroščkom, perlicami, kristalčki, nalepkami , uporabila pa sem tudi izsekančke in rožice.Nekaj sem naredila, vendar nisem povsem zadovoljna. Ne vem , če bo iz teh osnov nastala še kakšna čestitka.

17 komentarjev:

  1. Uf ja,m tudi jaz jih še ima doma, pa mi tudi nekako ne pridejo pod roke. Ti si jih krasno porabila!Sploh prva, modra mi je všeč!

    OdgovoriIzbriši
  2. O, pa si naredila iz njih prav lušne čestitke. Pa še domače zaloge si porabila, tako (skor) nič ne stanejo ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. Se povsem strinjam s tabo. Imam doma veliko zalogo in tam so. Mogoče za kake križkane sličice bi bili v redu.
    Si vseeno naredila dobre četitke, ampak brez teh osnov narediš še lepše.

    OdgovoriIzbriši
  4. Zelo so mi všeč tele tvoje nove novoletne čestitke, superca.

    OdgovoriIzbriši
  5. prva in druga res nista po mojem okusu - kar se tiče paspartuja seveda, tretja in četrta pa sta čudoviti!

    OdgovoriIzbriši
  6. Meni so vse zelo všeč, zadnji dve mogoče še malo bolj.

    OdgovoriIzbriši
  7. Jooj, zaloge.. jaz se jih moram tudi lotit :)))
    tule noter bi meni pasali kaki mali motivi. So pa tudi tvoje čisto lepe izpadle.

    OdgovoriIzbriši
  8. Veš kaj, lahko si ponosna na to, da si se prisilila k uporabi starih zalog - vem, kako težko je to. Čakajo tudi mene :S

    In voščilnice so prav lepe.

    Zdaj pa hitro naredi še kakšno takšno, pri kateri boš 100% uživala!

    OdgovoriIzbriši
  9. OH WOW!!! These are all so Pretty!!Just Stunning..Such beautiful work..Love them all..
    Hugs, Linda

    OdgovoriIzbriši
  10. Takšne osnove čestitk se tudi meni valjajo v škatli s papirjem. Tvoje so zelo lepo porabljene, upam, da bo tudi pri mojih takšen uspeh :)!

    OdgovoriIzbriši
  11. O kako si jih lepo uporabila!
    Tudi meni se valjajo, pa nikoli nič v njih ne paše. No, dobra tolažba je to, da očitno nisem edina.

    OdgovoriIzbriši
  12. Krasne stvari so nastale! Pomoje jih boš kar pridno porabila ;)

    OdgovoriIzbriši
  13. Tudi jaz se strinjam, da ti jih je uspešno uspelo porabiti! :)

    OdgovoriIzbriši
  14. Meni so vse ful, ful všeč! Vidiš, to je neke vrste izziv, ki ga postavimo in izvedemo same! Jaz se grem takih najraje in precej pogosto. Zelo velikokrat z namenom, da končno `tisto reč` vendarle uporabim.

    OdgovoriIzbriši
  15. Kok dobr si porabila tele paspartuje,na mojih se sam prah nabira,sem jih nujno mogla met,sam ponucat jih pa kar ne znam;;).

    OdgovoriIzbriši