sreda, 20. januar 2010

Druga pravljica-druga vila

Zadnjič je bila na čestitki morska vila . Danes pa se pohvalim s svojo novo štempiljko. Imenuje se Tree Fairy-drevesna vila. Čeprav bi ji jaz rajši rekla gozdna vila. Mi je to ime bolj všeč. Kupljena je bila pri Kraftin´ Kimmie Stamps in je prispela neverjetno hitro. V osmih dneh od naročila je bila že pri meni. Čeprav nerada kupujem v Kanadi, ker imam slabe izkušnje (enkrat so štempiljke od tam potovale mesec in pol), so me te vile premamile. Z njo sta prišli še dve njeni sestrici, ki pa še čakata na barvanje.
Postavitev za današnjo čestitko sem našla na Stamp with fun blogu. Enostavna in hitro narejena. Ker nisem imela pravega papirja, sem tega, ki je zdaj uporabljen osenčila z disstres blazinico. Dodala nekaj razcepkov,kovinskih okraskov, prima rožic in vrtnic.
Pa še na dveh izzivih lahko sodeluje.Pri obeh so hoteli uporabo luknjačev(Punch it).
Tako prijavljam čestitko na izziv Creative Card Crew in Simon says Challenge.

Najbrž bodo ta teden ugledale svet še njene sestrice, ker zaradi turobnega vremena in premalo sončka rada pobegnem v pravljice.

17 komentarjev:

  1. Tokrat mi je uspelo, da sem najprej na Otočku videla čestitko :)
    Krasna! Komaj čakam, da vidim njene sestrice :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Prekrasne so, prav vsa ta pravljična bitja. Pošiljam sončne žarke, ki nas razvajajo :-)

    OdgovoriIzbriši
  3. Luštna je. Zelo. In papir paše zraven kot ata na mamo :)))

    OdgovoriIzbriši
  4. Čudovita vila Alenka!

    So mi všeč pravljična bitja, kakor tudi pravljice :)

    OdgovoriIzbriši
  5. What a beautiful card i adore the image and pretty colours and details. Thanks for taking part in the CCC Challenge.
    Paula xxxx

    OdgovoriIzbriši
  6. Ta čestitka mi je še lepša od prejšnje. Čeprav pri vili tega ne morem trdit. Mi je prejšnja skoraj bolj všeč. Je nekako bolj eterična, bolj pravljična. :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Gorgeous card. I love the colours x

    OdgovoriIzbriši
  8. Kok so lepe tele tvoje vile,bi katero z veseljem posvoila ;).

    OdgovoriIzbriši
  9. Spet ena taka tvoja lepa čestitka, kot ti znaš z vsemi temi papirčki, rožicami in senčenjem in barvanjem. Lepo.

    OdgovoriIzbriši
  10. What a great card Alenka, i love the image you've used, and the colours you've chosen. Thank you for joining the CCC challenge this week Linda x

    OdgovoriIzbriši
  11. Kako dober motiv, si mislim, da si se mu težko uprla. čestitka je krasna v celoti, osenčen papir mi je pa sploh mega.

    OdgovoriIzbriši
  12. Adorable card and image! Well done! Thanks for joining us at SWF! Hugs Nilla

    OdgovoriIzbriši
  13. Such a pretty card.. Lovely image and the papers are wonderful.. Very lovely work..
    Hugs, Linda

    OdgovoriIzbriši
  14. wow wath for beautiful card !! love the sweet image! thanks for joining in our challenge.
    big hugs tina46
    swf-team

    OdgovoriIzbriši
  15. Beautiful card!! I love the colours and those flowers are so pretty!!! THANKS for joining us at Simon Says Stamp this week!!
    Chris & the DT

    OdgovoriIzbriši