torek, 8. junij 2010

Ena huda "škrtica"

Ja to sem jaz.
Obožujem papirje in imam jih celo morje:):) Ampak mi je vseeno škoda stran metati "odpadke", ko izdelujem čestitke. Tako imam v eni posebni škatli polno papirčkov , širine 2 cm, ali pa tudi manj. Se pa najdejo tam tudi tisti po 5 cm ali malo več. No zdaj ste najbrž že dojeli , kako je to:):):)
Izziv na Craftalnici je tokrat, kot nalašč zame, da malo pobrskam po teh papirčkih in jih uporabim.
Kako uporabiti take ostanke, sem videla že zelo dolgo nazaj tukaj. Normalno , da sem link takoj shranila, ker sem vedela, da je to nekaj kar nujno rabim:):):):)
Naredila sem osnove za čestitke iz teh ostankov. Eno čestitko mi je celo uspelo končati. Meni je taka čestitka všeč. Kaj pa ve mislite o tem?
Tole pa sta osnovi za čestitki, ki bosta nastali kdaj drugič:):):):)

15 komentarjev:

  1. Uuu, zadnja mi je še najbolj všeč! :) Super si ponucala ostanke.

    OdgovoriIzbriši
  2. To je fenomenalna rešitev ostankov. Pa tako fajn ti gredo skupaj barvne palete!In metuljčka sta mi tud všeč! Se mi že zdi,da jih nujno rabim:)

    OdgovoriIzbriši
  3. Uuauu noro dobro prabljeni ostanki! Zadnji je moj favorit :-)

    OdgovoriIzbriši
  4. I like :) Super ideja tudi za mojih 1000 papirčkov :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Waw, super si se spomnila, kako porabiti ostanke. Zadnja mi je ekstra.

    OdgovoriIzbriši
  6. Lep način uporabe ostankov. Sploh drugo ozadje mi je super :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Krasno uporabljeni ostanki in modro zelena osnova je tudi meni zelo všeč.

    OdgovoriIzbriši
  8. nekaj podobnega sem razmišljala te dni, samo nisem uspela realizirati :))))
    kaj sva bili mogoče kje skupaj????

    OdgovoriIzbriši
  9. Super uporabljeni ostanki :-) in prav živahno čestitko si naredila :-)

    OdgovoriIzbriši
  10. Zelo lepa čestitka iz ostankov, super :-))

    OdgovoriIzbriši
  11. Odlično si spletla te mozaike iz različnih papirjev. Meni se zelo dopade.

    OdgovoriIzbriši
  12. vau, super barvito je...v teh voščilnicah lahko najdeš skoraj vse barve sveta :D

    OdgovoriIzbriši
  13. kot ena mavrica :)

    Drugo ozadje mi je še posebej všeč ♥ ♥ ♥

    OdgovoriIzbriši
  14. Čudovito si sestavila ta ozadja!
    Dobra ideja in hvala, da si nam jo predstavila.

    OdgovoriIzbriši
  15. WOW!This is simply beautiful.. Love it!!
    Hugs, Linda

    OdgovoriIzbriši