ponedeljek, 2. avgust 2010

Zdaj imam pa kompletek

Hvala vsem za komentarje. Naj odgovorim na nekatera vprašanja:
- Kristina: Vzorčke izbrskam na netu:):)
- Marna: Se ga ne upam odrezat, ker mogoče bi pa razpadel ta del, ali pa samo nekaj perlic:(:(
- Suzi: Perlice rjave barve so vse enake, samo tak odsev je. Odvisno od kota, pod katerim jih gledaš:):)

Naredila sem še ogrlico za k zapestnici , ki sem jo objavila nekaj dni nazaj.
Danes sem imela kompletek v službo. Takole je reagirala ena od sodelavk.

-Živijo!
-Živijo!
-Jaz imam pa nov kompletek!:):):)
-Mmmmm , tale je pa malo............
-Kaj malo?:):)
-.......Mmmmm
-Kaj, a malo kiči?
- Ja no, malo kiči.
- Pa saj mora bit, saj je moj. A samo malo je kiči???:):):) Je moj , je kiči in še všeč mi je!:):):)

Kaj morem, včasih sem bolj kiči, včasih sem manj kiči , vedno pa sem Kiči-miči:):):):)

Moja nova kiči ogrlica
In kiči-miči kompletek:):):)

10 komentarjev:

  1. Kakoooo si bila pridna, krasen je :-))

    OdgovoriIzbriši
  2. Pomembno je, da je tebi všeč in vidim, da si navdušena. Ampak tale zadevščina se meni ne zdi še tako kiči in h kakšni enobarvni majici po moje odlično pristoji in jo popestri.

    OdgovoriIzbriši
  3. To itak vemo, da če je tvoje, mora biti kiči. :)) Se mi pa kr sline cedijo ob tem kompletku. REsno! :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Kiči, ja pa saj mora biti kiči, da se vidi, da pride do izraza, da je drugače... Zelo lep kompletek. Joj občudujem te, da lahko kaj takšnega spleteš skupaj. Potrpljenje je res lepa čednost :)

    OdgovoriIzbriši
  5. A ma kdo kaj proti kiči ????????? Pravijo , da majo vsake oči svojga malarja.Sicer pa kaj se jaz oglašam saj je meni kiči miči tud všeč, tale komletek je pa sploh.

    OdgovoriIzbriši
  6. čudovit kompletek... kdaj imaš učne ure.. tud jaz bi rada tole znala.. :) lp

    OdgovoriIzbriši
  7. Super kompletek, kljub temu, da je malo kiči (:

    OdgovoriIzbriši
  8. čudovitooooo
    edin to lahk rečem, ker imam usta in oči do konca odprte :P

    OdgovoriIzbriši