nedelja, 10. oktober 2010

Žrebali smo

Tako, žrebanje je končano!
Tale bonbonček sem si predstavljala čisto drugače:( Res sem hotela narediti nekaj novega s perlicami in to naj bi bil bonbonček.Ampak ni šlo.:(:( Malo zaradi lenobe, moje hude utrujenosti, bolečih prstov, ......
Že nekaj dni nimam nobene energije , volje, želje po ustvarjanju.Počutim se grozno. Najbrž se me kaj loteva:(:(
Ampak bonbončke sem vseeno sestavila. Danes:):)
Naredila sem dva papirnata paketka, ki sta popolnoma enaka in dva perličasta paketka, ravno tako identična.
Slikala sem pa samo po en kompletek(Sem lena :):):))

Najprej papirnata bonbončka:

Enega dobi Sandra

Drugega pa Helena


Bonbonček s perlicami
Enega dobi Teya
Drugi pa bo potoval k Andreji(mavrični)

Dekleta pošljite mi naslove, jaz pa moram premisliti, kako to zapakirati:):)

Pri žrebanju mi je pomagal sin, zato nisem jaz skoraj nič kriva:):)

7 komentarjev:

  1. o jaz pa nimam sreče... želim pa vse najlepše tebi, da bi te prsti manj boleli, da bi še veliko lepot bilo tukaj objavljenih, pa vseh izžrebanim tud čestitam...

    OdgovoriIzbriši
  2. oooooo končno se je tudi meni nasmehnila sreča :) hvalaa sinčku ker me je izžrebal, zdej pa ti grem napisat naslov :)

    OdgovoriIzbriši
  3. o kako bogati bonbončki. čestitke vsem dobitnicam.

    OdgovoriIzbriši
  4. Čestitam dobitnicam ti pa se hitro pocajtaj:):)

    OdgovoriIzbriši
  5. Jeeee, šele zdaj vidim te sladkorčke :)In en je celo zame. Super in hvala zlatim rokam tvojega sina! :)

    OdgovoriIzbriši
  6. O saj ne morem verjeti!! Juhej! Hvala!

    OdgovoriIzbriši
  7. Ooo, super. Sem šele zdajle odkrila in sem zelo vesela. Alenka, hvala (:
    naslov sem ti že poslala na mail.

    OdgovoriIzbriši