petek, 3. december 2010

Zasneženo drevo, ki ni moje........?


Slikico zasneženega drevesa sem našla tukaj. Tudi danes sodelujem pri
Klavdijini igrici:)
Sem se pa malo zamislila, ko sem prebrala objavo na Vladuškinem blogu. In medtem , ko sem iskala drevo za igrico in objavo, sem bila pozorna na opozorila, da so slike avtorsko zaščitene.

Ja , res je sem se kar malo "zasekirala". Veliko slikic sem že pobrala na netu, za malo njih pa vem , na kateri strani sem jih našla.
Tako sem našla tudi vse slikice na mojih letošnjih božično - novoletnih čestitkah. Kako je pa s tem?



2 komentarja:

  1. Hm, verjetno bi bilo res prav, da si za vse, kar najdemo na netu in shranimo v svoj računalnik, napišemo zraven vir, od kje smo vzele. Da bomo imele čisto vest :)
    Voščilnici sta zelo lepi!

    OdgovoriIzbriši
  2. Jaz si ponavadi tako ali tako shranjujem celotni link, če pa si slučajno samo sliko, pa si spodaj pod sliko skopiram še link, tako ne pozabim, kje sem ga vzela, kar bi se mi zgodilo sicer. Kar pa se tiče slikic za voščilnice, pa če si jih sploh vzela od kod kjer so free, ne bi smela bit težava, bi pa bilo mogoče lepo, da tudi objaviš link, če ga imaš. Ja, je kar problem s temi zadevami in se tudi jaz velikokrat sprašujem kako in kaj, kaj se sme in kaj ne. Delujem pa na koncu po preprostem receptu. Če sem nekaj videla in delala po tem, to tudi povem. Upam, da vas nisem preveč prestrađila :) To ni bil moj namen ;)

    OdgovoriIzbriši