sreda, 6. april 2011

Jaz tudi...

.........sodelujem na izzivu Less is more z dodatkom rdeče.
Manj je več,....manj je težko, zelo težko. Vsaj zame, ki imam rada več:):):)

Nekaj domačih blogeric je sodelovalo na tem izzivu, ki je zame res izziv. Njihove čestitke so mi bile všeč, čeprav imajo vse manj:):)Pa sem se izziva lotila še sama.
Prav s težavo sem se zadrževala, da nisem dodala še kaj. Na koncu pa je nastala čestitka, ki ustreza izzivu in mislim, da mi je uspelo. JA!!!!!! Tudi moja čestitka ima "manj", veliko "manj". Samo me skrbi, da mogoče pa ni v redu, ker sem pobarvala celo vrtnico.
Napis je v angleščini , ker slovenskih štampiljk z napisi nimam. Sem pa mišljenja, da na tako skromno čestitko nujno sodi vsaj napis, če že ničesar drugega ni:):):)

14 komentarjev:

  1. Evo, vidiš da gre ;) Zelo lepa čestitka, tudi če je gor manj kot običajno:)
    Me veseli, da nas je že toliko. Če sem prav štela, nas je že 5:)))

    OdgovoriIzbriši
  2. This is a fabulous card Alenka, perfect clean and simple style!
    The rose is beautiful and the sentiment is just right!
    Thanks so much for joining our challenge and we hope to see you again next time!
    Have a good week.
    Chrissie
    "Less is More"

    OdgovoriIzbriši
  3. Jako lijepa i elegantna čestitka za iskrene želje.
    Lijep pozdrav:)

    OdgovoriIzbriši
  4. Menda je Less is more edini tuji blogerski izziv, kamor redno pokukam. Še malo in bo nastala kakšna voščilnica :)
    Tvoja je čudovita in mislim, da ni nič narobe, ker si pobarvala celo vrtnico :) Tudi napis paše zraven!

    OdgovoriIzbriši
  5. Wow, your card is stunning, I love it.

    OdgovoriIzbriši
  6. Lepa je in meni ni nič narobe, ker je cela pobarvana. Prvi poskus v katergoriji manj je več, ti je zelo dobro uspel.

    OdgovoriIzbriši
  7. Alenka, kako domače mi zveni, .... manj je težko :)). Voščilnica je zelo lepa in se strinjam, da vsaj napis potrebujejo. Lp

    OdgovoriIzbriši
  8. Hi Alenka
    This is such a beautiful card,what a stunning rose
    Thanks so much for entering
    Hope to see you again
    mandi
    "Less is More"

    OdgovoriIzbriši
  9. Čestitam, da si se lotila tega. Meni takšne čestitke ne uspejo... za razliko od moje pupe, ki naredi (za moje pojme) povsem skromne voščilnice.

    Držim pesti za visoko uvrstitev :)

    OdgovoriIzbriši
  10. Enostavno lepa.
    Napis ji lepo pristoji.

    OdgovoriIzbriši
  11. A beautiful card! Love the rose!

    OdgovoriIzbriši
  12. Alenka, krasna čestitka je nastala!! Z napisom si zadela v polno. LP:)

    OdgovoriIzbriši
  13. Ta izziv je res zanimiv in še bolj zanimivo je, kako ima večina od nas težave z 'manj' :). Ampak super ti je uspelo, zelo lepa je.

    OdgovoriIzbriši