četrtek, 15. september 2011

Sladkala se bo...........

Žreb je določil, da se bo sladkala, oziroma okrasila:):):)  Janja
Prosim , pošlji mi naslov.

6 komentarjev:

  1. Moj prvi bonbonček, jupi :))). Zelo se je veselim, hvala. Lp

    OdgovoriIzbriši
  2. Glede na to, da sva dve Janji, moraš povedati katera je dobila bonbonček.
    lp

    OdgovoriIzbriši
  3. Isto sem se jaz vprašala, a sem potem preko povezave ugotovila, da je to Janja A.

    Čestitam Janja.

    OdgovoriIzbriši
  4. Imaš prav. Tega pa jaz nisem preverila.
    Čestitke še od mene Janja (pa ne zameri mojemu vprašanju zgoraj, sem pač blond).

    OdgovoriIzbriši
  5. Drage moje, saj sem dala povezavo. Tudi v komentarjih sta obe samo Janja. Upam, da ni bilo zamere, ampak mislim, da je povezava rešila vse. Pri žrebu pa je imela Janja, ki je druga komentirala zraven en X. Sin , ki je žrebal je rekel, da je izžrebana Janjax:):):)

    OdgovoriIzbriši