nedelja, 23. oktober 2011

Ali bi,... ali ne bi?

Huda dilema:):):)
Mah, bom, pa kar bo,...bo!:):)

Takole sem razmišljala o tej objavi. Naj vam pokažem , ali naj rajši skrijem. Ampak , ker sem že pokazala ponesrečene izdelke, na katere sem bila manj ponosna, kot na tole, sem se odločila, da vam pokažem.

Torej,.....naredila sem par ravnih šivov. Blago mi je všeč. To bi rada znala. Trudila se bom še naprej, samo veliko časa rabim.


Tadam,...tadam...!!!!!
Moj prvi patchwork!
Vem , da izgleda bolj ala "preč vrž" , ampak sem ponosna.  Prvič sem se nekako sporazumela s strojem, kaj zame pomeni raven šiv, čeprav je on včasih kar malo pozabil:):) Torej nisem sama kriva za tole:



Tole naj bi bile prijemalke za vroče lonce. Velike so 14cm X 14 cm, no približno,.... mislim ,....možna so rahla odstopanja:):):) Ampak povem vam , da še nikoli nisem bila tako natančna. Kako je to hudo in utrujajoče!!!!
Ampak blago je pa lepo, a ne?

Občudujem vse , ki obvladate raven šiv in še bolj tiste, ki znate šivat. Hudo!!!!! 
Povem vam perlice so stokrat lažje!!!!!!

Torej..... to bo to. 
Imejte se lepo in uživajte v nedelji, čeprav se vreme čudno kisa.
Meni je vseeno, bom najbrž trenirala natančnost in poskušala ugotoviti, kateri jezik moj šivalni stroj razume:):):)


16 komentarjev:

  1. Ti kar daj ... ;)
    Če mene vprašaš, so tele tvoje prijemalke super cute ... ravni šiv ali ne. Se mi zdi, da so še bolj cute ravno zaradi "neravnega" šiva.
    Tako ali tako pa ni bistven toliko šiv, kot namembnost ustvarjenega izdelka. :D

    OdgovoriIzbriši
  2. Kdo tule naklada o natančnosti :((, vsi tisti tvoji mali čajniki, pa umetelo izdelani izdelki iz perlic?? Vedi da vsaka stvar rabi čas in da si ti med tistimi katerim vztrajnost ni tuja zato bo tudi naslednji šiv že veliko bolj raven. čudoviti prijemalki si naredila, blago je resnično lepo in že najavlja bližajoči praznični čas. Seveda čakamo nadaljevanje :)).

    OdgovoriIzbriši
  3. Čisto prav, da si pokazala, ker ti je super uspelo. Če bi sama znala nanizati vsaj nekaj perlic, da bi vsaj nekako izgledale, bi se hvalila do neba.

    OdgovoriIzbriši
  4. Zelo lepo, ti kar šivaj dalje!
    Ne bi se čisto strinjala s teboj, da je to bolj natančno kot pa pretikanje tistih perlic, npr. v čajnik !!!
    Oboje zahteva natančnost, ja, ampak ti gre tudi šivanje zelo dobro od rok!
    Te že vidim kako boš šivala mala novoletna darilca :-))

    OdgovoriIzbriši
  5. Meni so tudi všeč! Kje pa piše, da mora biti vse "industrijsko" natačno? In niti pod slučajno prijemalke niso za v kategorijo "vrzistran".

    In ko boš ugotovila, kateri jezik razume tvoj šivalni stroj, mi prosim javi. Tudi moj je "tujec" ;-)

    OdgovoriIzbriši
  6. Upravičeno si lahko ponosna na te prijemalke! Krasne so, vendar dvomim, da se lahko kosajo s perlicami v tvojih miniaturkah! Tisto se mi zdi težje. Blago je pa res krasno! Le nadaljuj tudi v tej smeri!

    OdgovoriIzbriši
  7. No no tole je pa lepo in nič ni narobe če so šivi malo sem in tja, to je bil namreč tvoj namen samo napisati si pozabila v objavi

    OdgovoriIzbriši
  8. Dobro si se sporazumela z mašino, so super prijemalkice. Popestrile bi vsako kuhinjo!

    OdgovoriIzbriši
  9. meni so tvoje prijemalke čisto všeč. simpatična, živahna barvna kombinacija, lepo sestavljeni vogalčki v vzorcu. Pa kaj, če ti je kak šiv ušel, saj vsakomur kdaj pa kdaj.
    Tako kot pri vseh ostalih tehnikah pa tudi pri tej vaja vedno prav pride :) Glej, da ne nehaš :)

    OdgovoriIzbriši
  10. Prav lušne so in barvo bodo super pasale v veseli prednovoletni čas, ki prihaja.

    OdgovoriIzbriši
  11. Barve so čudovite in prav tako prijemalke. Lep izdelek, le nadaljuj tudi v tej smeri :). Lp

    OdgovoriIzbriši
  12. Prijemalke so super. In tudi šivi so dovolj ravni. :)
    Ne verjamem pa, da je šivanje težje kot čajnik ali svetilnik iz perlic. :) No, kakor komu. :)

    OdgovoriIzbriši
  13. Super oprijemalke so nastale, prav lepa popestritev za kuhinjo (ali za darilce). Šivi bodo pa tudi šli vedno bolj naravnost - preverjeno.

    OdgovoriIzbriši
  14. Nima veze, če prvič ni vse lepo ravno. Občudujem te, da si se lotila in blago je krasno in prav lušno je izpadlo.

    OdgovoriIzbriši
  15. Prekrasna kombinacija blaga...in kar takoj se lotiš tako zahtevnega projekta.Super je!

    OdgovoriIzbriši