sreda, 23. november 2011

Za Božič bo lepo

Za praznike bo lepo, še lepše pa bo v dvoje:)
Spet dve čestitki, narejeni par dni nazaj.Tokrat sta na čestitkah slikici parčkov.
Narejeni sta bili, ko sem še bila pri močeh in volji za ustvarjanje.

Zdaj me je minilo, ker so me okupirali virusi:(:( Tokrat sem vzela bolniško, ker se hočem pozdravit do sobote, da bom lahko šla na srečanje:):):)
Vseeno me malo drži pokonci pričakovanje jutrišnje pošte. Joj, ko bi ve vedele, kaj bom dobila!!! ....... Ne povem!:):):)

Imejte se lepo!
Sami ali v dvoje:):):)

Jaz grem v toplo posteljo, da se malo pogrejem in naberem moči za kakšno ustvarjanje. Če bo seveda volja prisotna.:):):)

9 komentarjev:

  1. Još malo lijepih čestitkica! Divne su!
    Lijep pozdrav!

    OdgovoriIzbriši
  2. Lepi. Želim, da se kmalu pozdraviš. Veliko čaja in počivanja .

    OdgovoriIzbriši
  3. Spet dve prisrčni voščilnici. Čisto božični.
    Ti se pa čimprej pozdravi, da boš v soboto spet prekipevala od zdravja.

    OdgovoriIzbriši
  4. Simpatična parčka.
    Ti pa se čimpreje pozdravi.

    OdgovoriIzbriši
  5. Čudovite so in štampilke na jih zelo corti :-))
    Res bo za božič lepo :-))

    OdgovoriIzbriši
  6. Čudovite se. Pa kmalu se pozdravi.

    OdgovoriIzbriši
  7. Ti se lepo pozdravi, da boš v soboto fit. Čestitki sta v tvojem stilu in vsekakor je v dvoje lepše :) Poštar pa je mogoče zdaj že pozvonil?

    OdgovoriIzbriši
  8. Joj ja kar hitro v posteljo da se virusi stopijo. Se splača odležati, ker če to ne narediš samovoljno se telo odloči in to stiri namesto tebe. Pričakovanje pošte in srečanj pa je vedno prijetno. Čestitki sta pa res luštni, tako toplo delujeta.

    OdgovoriIzbriši
  9. Kako ljubka motiva. Obe sta zelo luštni.
    Nosek pa le imej na toplem :). Lp

    OdgovoriIzbriši