torek, 27. marec 2012

Dobro jutro!

Končno!!! .... 
Nekaj me je predramilo, nekaj me je vrnilo v svet, ki ga poznam, ki ga imam rajši, ki je moj!!!!!
Ampak kaj??? Ne vem,... sem pa vesela, da se je to zgodilo:):)
Dosti sem imela poležavanja, lenarjenja, druženja z lenobo in njenimi pomagači, gledanja televizije dokler se mi oči ne solzijo, iskanja izgovorov, .....
Evo me!!!!:):)
Najprej se moram opravičiti vsem blogerskim prijateljicam, ki zadnje čase niso dobile niti enega mojega komentarja. Vsake toliko sem malo pokukala tudi k vam, ampak sem bila preveč lena, da bi kaj napisala. Bila sem vam pa tudi fouš, ker vam pa rata narediti lepote, medtem , ko se jaz valjam po kavču in jamram, kako mi je hudo, pa kako ne gre, pa.....No saj ni važno.
 Zdaj bo upam bolje! Mora bit,... ker sicer,... ne bo dobro!!!!

Za nov začetek oblečena škatlica.

Črka, ki sem jo nakrižkala je iz Sajou "abecede", ki sem jo med zadnjim obdobjem lenobe našla na netu.
 Hura!!! Vsaj nekaj dobrega:):)

Meni so te inicialke zelo všeč .Pa tudi nakrižkaš jih mega hitro:):)

Toliko za zdaj.
 Upam, da bom zdaj res bolj pridna in da so se stvari obrnile v lepšo stran:):)
Imejte se lepo!

9 komentarjev:

  1. Čudovita škatlica in zelo lepo križkanje.


    lp

    OdgovoriIzbriši
  2. Luštna škatlica. Všeč mi je, ko je tako energična - rdeča.

    OdgovoriIzbriši
  3. kok lepo pa glih mojo začetnico ima ;)

    OdgovoriIzbriši
  4. Super, da ti je uspelo lenobo nagnati in da si znova v polnem zagonu. Škatla je zelo lepa.

    OdgovoriIzbriši
  5. Čudovita škatlična obleka! Se je splačalo čakati :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Čudovita, zdaj bo nastala kar cela serija, kaj :-)

    OdgovoriIzbriši
  7. Fantastična je, koja divna boja... motiv, oduševila si me!!!

    Pusa i lijep pozdrav!:)

    OdgovoriIzbriši
  8. Super!! Ma nore ideje imaš in super jih izpelješ. Lepo da si se vrnila, naj ti povem da se je tvoj virus preselil k meni......

    OdgovoriIzbriši