ponedeljek, 10. september 2012

Ejte vi gospa!

To je stavek, ki mi je najbolj ostal v spominu iz mojega otroštva. Največkrat sva ga uporabljale s sestro, ko sva se igrali doma. 
Igrali sva se gospodične, oziroma gospe. Vsaka je imela v eni sobi svoj dom in sva hodili na obiske , ena k drugi. Bile sva tudi primerno oblečeni :):) Imeli sva dolge obleke ( mamini veliki predpasniki ), ali pa sva si ovili velike brisače. Bolj dolgo obleko kot sva imeli, bolj sva bili zadovoljni sami s seboj :):)
 Najbolj pomembni so bili klobuki! Seveda jih nisva imeli. Ampak sva si jih naredili. Mama nam je posodila blazine. Tiste najlepše z kvačkanimi rožicami. 
Zelo podobni tem.
 




To sva si zvezali na glavo in hodili na obiske in sprehode. Vmes sva se kdaj dobili na kavi in imeli dolge pogovore,....... Seveda so nama ves čas lezli dol, nama nagajali,.... imele sva res veliko dela :):):)
Bilo nama je lepo!!!

Letos pa je moja sestra praznovala okroglo obletnico :):) Kaj ji podariti? Sem jo kar vprašala? 
Rekla je naj ji naredim kakšno ogrlico , povedala je v katerih barvah in izrazila željo po obliki. Tukaj pa se je meni zataknilo. Po nekej poskusih, sem že skoraj obupala.
Zato je Anja vzela v roke perlice in nanizala čudovito dolgo ogrlico. 
Jaz namreč ne znam tako naključno, neenakomerno, "razmetano",.........


"Rezervna" želja je bila :" Al pa če bi bili gumbki? Tud zlo luštno!"
No, to naredil pa sama :):)


Ko sem iskala slikico za čestitko, so mi ob pogledu na ti dve deklici ,misli odtavale nazaj v mladost . Takoj sem vedela kaj bo rdeča nit čestitke." Ejte vi gospa."

Tudi pri čestitki  je Anja izbirala barve. Sama jih ne bi nikoli kombinirala :):)


Ko sem se včeraj popoldne pojavila pri sestri na vrtu z velikim klobukom, me je najprej zelo čudno gledala :):) Po mojem pozdravu "Ejte vi gospa" se je veselo zasmejala. 
Drugi so še vedno čudno gledali :):):) Anja mi je že doma rekla, naj ne skrbim za reakcijo. To je pač "sestrska interna fora".

Imejte se lepo. 
Uživajte v lepi jeseni!

30 komentarjev:

  1. Nasmejala si me s svojo zgodbo :). Prav je, da si šla k sestri s klobukom in jo spomnila na lepe skupne čase. Darilce je krasno, še sreča, da maš Anjo, "povšter" je pa ohhhhhhhh, krasen. Bog ve, če si ne nardim enga takega, starinskega, na glavi ga pa ne bom nosila.

    OdgovoriIzbriši
  2. Ejte vi guspa, marelo ste puzabl na avtobusu! :) :) :)
    Ej, hvala ti za lepo presenečenje, hvala za obisk včeraj, za darilca,... hvala ti ker si moja sestra,na katero se človek vedno lahko zanese!!!
    Anja, ti si pa itak carica...pridem enkrat na učne urice, a prav?! ;)
    Aja, pa ni "anonimni" ampak una druga "guspa" :) :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. A , si pogledala kaj pišem:):):) Ejte vi guspa, Anja je rekla, da sprejema take učenke:):)

      Izbriši
  3. Zelo lepo si presenetila sestro. Darilo je čudovito in voščilnica kot naročena za obujanje lepih spominov. Zelo mi je všeč blazina, ki je v lepih barvah, kot cvetoči travnik. Lp

    OdgovoriIzbriši
  4. Kako ljubki in ljubi spomini. Iz tvojega pisanja veje vajina povezanost. Ohranita jo.

    OdgovoriIzbriši
  5. Luštno si vse skupaj skombinirala.

    OdgovoriIzbriši
  6. Uuu, tud kvačkati znaš! Ti si res vsestranska. Imam že eno malo kvačkasto željo.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kvačkat znam, ampak že dolgo nisem:):) Blazina ni moje delo

      Izbriši
  7. ooo kako lepo je bilo tole brati in čestitke tvoji sestri!
    Zelo lepo darilce, krasna ogrlica, da o čestitki ne izgubljam preveč besed, ker je carska, tako in tako :-))
    Našla si krasen motiv in Anja je izbrala krasne barve!
    Ja vem, tudi meni določene barve pri izzivih ne gredo skupaj in si rečem: kakšna kombinacija, ampak na koncu izpade čestitka krasno!

    OdgovoriIzbriši
  8. Lepo si opisala svoje spomine. Prav čutiti je to vajino povezanost s sestro. Mislim, da je motiv na čestitki zadetek v polno. enkratna je tudi verižica iz gumbkov. :))

    OdgovoriIzbriši
  9. Ejte vi guspa dober ste ve to odesile:):):) in speljale.

    OdgovoriIzbriši
  10. Kako lepo opisano doživetje, ki za vedno ostane. In nadaljevanje seveda tudi... čestitka, presenečenje.

    OdgovoriIzbriši
  11. Tudi sama imam sestro in seveda čudovite spomine na najine otroške dni. Z malimi pozornostmi bogatimo, pa še spomini ostajajo.....Kvačkane rožice so čudovite, pravtako ogrlica in čestitka. Ob zgodbici pa se prav uživala.

    OdgovoriIzbriši
  12. Oooooooooooo kako fajn zapis ... sem čist padla v tvoj zapis in v glavi se mi je zavrtel hitri film mojega otroštva, ko sem bila gospa v visokih petah in mamini dolgi obleki ... drugače pa res prijetno presenečenje za tvojo sestro ... mogoče bi bilo še bolj zabavno, če bi prišla na zabavo s povštrom na glavi kot v starih dobrih časih ;o)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hahaha... s pouštrom na glavi,... to bi zijali!!!!
      Hvala Čarobna hišica

      Izbriši
  13. Kakšni lepi spomini :) In ful zanimiva igra. Meni so tudi všeč tiste elegantne gospe, mogoče še malo iz starejših časov... Ampak mi smo se igrali samo indijance pa lopove, ker je bilo bolj malo deklet okrog, pa tudi sestre nimam. Je bilo tudi zanimivo.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kavboje in indijance smo se igrali zunaj na dvorišču. Doma sva bili pa guspe :):)

      Hvala cbr

      Izbriši
  14. Krasni spomini! A je guspa dobila obe ogrlici? Zdej bo guspa na kvadrat!! In Anji kar povej, da je fenomenalno sestavila ogrlico.

    OdgovoriIzbriši
  15. Nič ni tako sveto, kot so to "sestrske interne fore". In nič tako zabavno, ko vidiš osuple oči ostalih, ki se jim ne sanja... :)

    OdgovoriIzbriši