četrtek, 11. oktober 2012

Takle mamo!.........Čista 10-ka!

Letošnja jesen se je začela čudno.
 Ena sama velika zmeda. 
Neko hitenje, nemir,... Vse me prehiteva,...jaz pa kar capljam,
....počasi,....lagano,..... 
Bolj na mestu, kot naprej.

V službi norišnica v malem. Še sama komaj sledim kdaj delam, nenehno spreminjanje urnika, kombinacije take in drugačne, norija, premalo ljudi,....

 Potem mi zmanjka volje za kakšno koli drugo dejavnost.

Potem so mi vrgli še eno kost,.....in ta me zdaj "gloda" . 
Ampak vedno bolj razmišljam, da bi morala jaz začeti "glodati" njo,...
pa ne vem če je kakšen smisel v tem,... najbrž iz tega tako ne bo nič.

Kot, da nimam že zadosti vsega, si še sama naložim malenkosti: 
kakšno perlico, kakšen načrt, kakšen kroj, malce blaga,......
Vse samo, da bi pobegnila iz norišnice. 
Padem pa še v večjo :):)

Ja, takle mamo!!!!

No vsaj en problem sem rešila. 
Nastala je zapestnica iz superduo perlic.
 Me je malo matrala , ampak sem vesela, ko sem jo končala. 
Res mi je všeč.
Pa niti ni tako težka za izdelavo , samo malo je treba pomislit :):):)

Brave so čudovite,...slika pa obupna :(:(

 
Zdaj pa grem naprej! 

Saj bo šlo :):),.... bi rekli v reklami.
Jaz jim lahko na to odgovorim: To je pa težko!....druga reklama :):)

No, zdaj vidite zakaj je na svetu televizija!?? 
Da poneumlja brezvoljne ljudi!!

Imejte se lepo!

12 komentarjev:

  1. Jaz sem si danes kar dopust vzela od vse te norije v službi in sem doma, sama, brez hrupa, brez strank, samo jaz..... še tisto, kar delam, delam počasi, brez hitenja in poskušam ne razmišljati (a se to sploh da?). Življenje je postalo eno hitenje, vendar si je potrebno vzeti čas tudi zase (lažje reči kot storiti :))) Mene pomirja, če lahko ustvarjam. To je svet, ki ga sama krojim. V tem svetu, ki je del tudi tebe, krojiš in ustvarjaš same lepe izdelke. Prav lepa je tale zapestnica, posebnih barv, nekaj posebnega! Všeč mi je ta tvoj drugi svet!

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo, zelo lepa je in fenomenalna izdelava. Prav rada bi jo nosila, prav tako bi se z veseljem učila sestavljat pri 'tršici':).
    To vsakodnevno hitenje, fajn je vdihnit in si vzeti čas zase. Nažalost je tega vedno manj. Lep dan, danes je že četrtek:).

    OdgovoriIzbriši
  3. tole norenje, ki si ga (nam) ustvarjajo, postaja res nenormalno... Sama imam občutek, da v petek popoldne, ko pridem domov, se lahko le še rehabilitiram, da sem v ponedeljek spet naspidirana...ne vem kok dolgo to telo prenese? In zadnje čase imam problem,da sem tako utrujena, da tudi za ustvarjat ni energije....Zapestnica je pa božanska!

    OdgovoriIzbriši
  4. Si kar predstavljam, kako je. Pri nas je enako. Z ene norije v drugo. Me je pa tvoje pisanje malce razvedrilo. Ker se iz njega vseeno vidi, da čisto brez volje pa nisi. ;o) Zapesnica pa je ponovno prekrasna.

    OdgovoriIzbriši
  5. Pa kaj je s tem časom, čisto smo zavozlani vanj... Zgleda ni nikomur prizanešeno.
    Ustvarjanje pa prelepo.

    OdgovoriIzbriši
  6. Čudovita zapestnica; lepe barve!
    Kar se pa časa tiče, je pa žal tako postalo, da prehitro mine in da ni od dneva prav nič več :-)) Bo treba razmišljat, kako bi ga nategnili, kajne!

    OdgovoriIzbriši
  7. Pa še nekaj: govoriš o pomanjkanu časa, pa vseeno moram dodati še, da zelo zelo pogrešam tvoje čudovito papirčkanje!!! :-))

    OdgovoriIzbriši
  8. Lepa je,sm jo vidlav živo.:):)
    Norhaus je pa itak povsod,sej bo.:):):)

    OdgovoriIzbriši
  9. Naj gre k vragu čas, ampak ti si ga odlično ukrotila; zapestnica je fenomenalna!

    OdgovoriIzbriši
  10. Dobro je to, da pri vsej gužvi uspeš najti čas za ustvarjanje in tale zapestnica je krasna.

    OdgovoriIzbriši
  11. Barve so čudovite, izdelana je popolno ... norišnica pa ne more trajati večno :). Lp

    OdgovoriIzbriši