petek, 21. december 2012

Nove lastnice toaletk,.....

So:

oldpunca.......oranžna

Alexandra G.D.........rdeča

Mety..............viola

Čarobna hišica............živo zelena

Renata.............modra

Hali................zelena ( tebi pa pošiljam tole. 
Upam, da nisi jezna. Je bila tista, ki si jo izbrala že žrebana)

Pošljite mi naslove na moj mail.

Sem malo počakala z izjavo, da sem prej preverila, če ne bo konec sveta :):):)
No ni hudega!!!
Še smo tu!!!!


5 komentarjev:

  1. Jupiiiiii :-) Hvala :-) Saj sem vedela, da še ne bo konec sveta :-))))

    OdgovoriIzbriši
  2. Iiii vesela, d ani konec cveta, vesela da sem izžrebana, vesela, da so prazniki pred vrati, jupijejejej HVALAAAA!

    OdgovoriIzbriši
  3. Hvala:) Super. Ne morem verjeti. Sploh ne more biti konec sveta, če se pa dogajajo takšne lepe stvari!!!!!

    OdgovoriIzbriši
  4. OMG, pa saj ne morem verjet, da sem končno nekaj dobila ... in nekaj tako lepega ... jeeeeeeeeeeee HVALA ... ti pošljem naslov ... ker pa ne gori voda pa lahko stvar tudi počaka in v izogib poštnini lahko zadevo oddaš saj veš komu v Supernovi, če se še kaj tam občasno nahajaš ... kot ti je ljubše ...

    OdgovoriIzbriši