torek, 23. julij 2013

Naj diši v omari:):)

Naredila sem nekaj obešank s sivko za v omare.
Ideja mi je všeč:)
Všeč je tudi drugim, zato že imam naročilo :):)



Kako so pa vam všeč taki "gvantki"?


Pa dišijo,....zelo lepo dišijo:):)

12 komentarjev:

  1. kok lepo je kar do mene zadišalo

    OdgovoriIzbriši
  2. Kako posrečeno, mini gvantki.

    OdgovoriIzbriši
  3. Super so, meni zelo všeč!!

    OdgovoriIzbriši
  4. ovav, mogoče bom pa malo ponavljala, če boš dovolila.

    OdgovoriIzbriši
  5. He he, tele obesanke pa se mi zdijo nadvse zabavne in simpaticne.

    OdgovoriIzbriši
  6. Lepe oblekice. O tem, da dišijo pa sploh ne dvomim :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Zelo dobra ideja. Prav lepe izgledajo tele oblekice, pa še lepo dišijo.

    OdgovoriIzbriši
  8. Zelo domiselno. In lepo tudi.

    OdgovoriIzbriši
  9. Ideja je fenomenalna, le kako komu ne bi bila všeč.

    OdgovoriIzbriši