sreda, 21. avgust 2013

63 x in....luknja v spominu

Končala sem rožice za svoje pregrinjalo.
Vseh 63 ! :):)
Pa kupček sploh ni tako impozanten, kot sem mislila , da bo :):)


Prav res, kdo bi rekel, da bom tole "revščino" tako dolgo šivala :):):)


Zdaj pa naprej ,...v nove zmage :):)
Pa to ni hudega,.....to znam:):)

Ugotovila sem, da se je v mojem spominu pojavila ena velika luknja,.....praznina!!!!
In to na mestu, kjer je bilo kvačkanje perlic!!!!!
Ne znam več nakvačkati ogrlice iz perlic!!!!
En dan sem jokala,....res je - se ne hecam!!!
Zdaj pa poskušam ,... vsak dan malo:):)

Vmes pa so nastali obeski  s peyote tehniko.
Hvala bogu, ...to mi še gre :):)





Najverjetneje bodo končali na knjižnih kazalih.

Zdaj grem pa spet poskusit malo kvačkat:):)
Mislim, da se bom počasi spet naučila:):)

Mi gre vedno bolje:)
Ampak starega osla težko kaj novega naučiš , 
staro je pa tako že pozabil!!:):)

11 komentarjev:

  1. Tako si pridna, da sem ostala brez besed.....

    OdgovoriIzbriši
  2. Tole sploh ni revščina, meni se zdi ogromen kup. Obeski so pa tudi super, kjerkoli že bodo...

    OdgovoriIzbriši
  3. A veš da sem ravno včeraj premišljevala o tvojih heksagončih. Veselim se s teboj, da je ta del za tabo. komaj čakam naslednjega koraka.

    Peyote obeski so tudi kjuti.

    Ti bom na mail poslala video za kvačkanke.

    OdgovoriIzbriši
  4. Vse čestitke za končan tako velik projekt.

    OdgovoriIzbriši
  5. Tole je pa čisto po načelu - veliko dela, malo za pokazat. Ampak, ko bo pregrinjalo enkrat končano, pa sem prepričana, da bo čudovito in boš poplačana za vse nazaj.
    Perlice ti še vedno gredo lepo od rok. Lepi obeski.
    Kvačkanka ti bo pa tudi stekla.
    Lepo ustvarjaj!

    OdgovoriIzbriši
  6. Revščina, sploh ni tako majhen kup. Kapo dol!
    Obeski so prekrasni.Prava mojstrica ste. Kvačkanje perlic bo pa z malo vaje spet steklo- na pravi strani je potrebno vbosti kvačko pa bo.
    Lp.

    OdgovoriIzbriši
  7. Si sploh ne predstavljam kaj pomeni sešiti toliko rožic - si pa predstavljam, kako bo pregrinjalo lepo.

    AMPAK - oooooh, babuške..... te so pa tudi krasne!!!!! Kje si našla mušter?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala!
      Sem našla na netu slikico in delala po njej:)

      Izbriši
  8. Jaz pa sem prepricana, da se bos kmalu spomnila kako in kaj moras. To je kot z voznjo s kolesom, ko se enkrat naucis, nikoli vec ne pozabis :))) Ampak kvadratki pa so meni vseeno impozantni in prav lep kupcek jih je.

    OdgovoriIzbriši
  9. :) Lepo, čeprav, meni se zdi, da tisto ta težje še pride. Mogoče ker si ne znam predstavljati.
    Kako je z medlogo, no tistim ta mehkim delom in podlogo pri teh zadevah... Hm... bom počakala da izvem, ker me matra firbec.

    OdgovoriIzbriši
  10. Toliko vseh ustvarjalnih tehnik obvladaš, da se ti vedno znova čudim. Tudi luknja v spominu se bo zakrpala. Brez skrbi :-)

    OdgovoriIzbriši