sobota, 26. april 2014

Vaja, vaja, vaja,........

Delam kote! 
Ni pomembno kakšne! 
Delam vse vrste kotov,......pa......mi vedno čudno ratajo!
En je čuden, drug je še bolj čuden, pa čudno čuden, pa mogoče čudno skoraj pravilen, pa ......
Včasih je tako čuden, da me pošteno razjezi. Takrat pomagajo samo škarjice!!
Kot v tem primeru
Snip, snap,...poberem dol. 
Zvežem nove "kleklne" in začnem znova.


Pa saj ne , da bi potem kaj lepše ratalo. Mogoče tu pa tam en kot, ki je vsaj približno lep.


Ampak saj vem....VAJA; VAJA in še enkrat , al pa rajši dvakrat VAJA!!!!
Sploh pa pravijo, da vsaka klekljarica malo po svoje naredi čipko. 
Torej moja posebnost "čudni" kot.




11 komentarjev:

  1. Glede na to, da nimam pojma o klekljanju, zame tu ni nič čudno. Meni je zelo lepo.

    OdgovoriIzbriši
  2. Se strinjam s tem kar je napisala Renata :-)
    A saj veš kaj pravijo, da vaja dela mojstra :-)
    lp Danii

    OdgovoriIzbriši
  3. A si ti tlele začetnica al kako? Al obnavljaš znanje? Kar tako naprej, mogoče boš še mene spravila k buli ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Obnavljam nekaj že davno pridobljeno znanje. Ampak se mi vse bolj zdi da sem začetnica. Saj po sedmih letih sem res.

      Izbriši
  4. Alenka saj vem, da se ne spoznam na kleklanje, a za mene je čudovito ;) in občudujem vse ki se s tem ukvarjate ;) samo tako naprej

    OdgovoriIzbriši
  5. Iščem čudne kote, pa jih ne najdem. Zame je tole popolna čipka. Je pa res, da nima pojma o klekljanju :-)

    OdgovoriIzbriši
  6. Meni so vsi koti zelo lepi. Lp

    OdgovoriIzbriši
  7. Šjora pa saj niso tako slabi no... Vaje dela mojstra, drugače pa dodaj kakšen postavek več in pusti zunaj dva para pa bo tudi kot ratal lepo oster :). Ni vse v narisanih postavkih - včasih ne štimajo tvojemu stilu klekljanja in res je - vsaka klekljarica čipko naredi drugače pa čeprav je mušter isti. Čisto dobro ti gre, tako da ne obupaj! :)

    OdgovoriIzbriši
  8. No vidis, pa si odkrila svojo posebnost. Meni se prav dopade.

    OdgovoriIzbriši
  9. Ja,vaja dela mojstra,mojster pa vajo.Zame si prava mojstrica-kapo dol.
    LP,Urška

    OdgovoriIzbriši