petek, 2. maj 2014

Simpl!!

Čist enostavni piškoti.
Ne preveč sladki.
Zelo poceni.
Hitro narejeni!
Vedno uspejo!

Školjkice ala Štefa.

Tako jih imenujem, ker sem recept davnega leta 2 pa 3 dobila od bivše svakinje. 
Mislim, da jih ona dela po receptu svoje mame.

Enostavna, taka bolj " kmečka" sladica.
Zakaj "kmečka"? Ker so sestavine take.
Moka 500g, 1 suhi kvas, čista svinjska mast 180 g, topla voda (po potrebi). To je testo.
 Notri pa nadevaš, kar hočeš in kar imaš pri roki.
Jaz marmelade ne maram, ker rada ven steče:(

Pa tudi pribor za izdelavo je enostaven: valjar, kozarec, vilica.
To testo mi vedno rata . Je lepo mehko, prožno, mega lahko za razvaljat.
 Uh , kako mi gre. Človek še pomisli, da obvlada ;):):)

Zdaj razmišljam, da tudi slana varianta ne bi bila slaba. Bo treba poskusit.
Samo potem jih ne bom valjala po mletem cukru :):):)

Za danes pa tole:


Dober tek!



5 komentarjev:

  1. Se strinjam, da so piškoti nadvse slastni. Jih bom kar danes naredila :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Obožujem jih ;) spominja na mladost ;) upam da jih dobim od tete te dni ;)
    hvala za recept zdaj jih bom lahko tudi sama poskusila naredit ;))

    OdgovoriIzbriši
  3. MmMmm...zgledajo slastno. Bo treba poskusit... :))

    OdgovoriIzbriši
  4. Super piškoti in hvala za recept. Jaz jih sicer delampo drugem in polnim z Nutello, ki ne steče ven :)

    OdgovoriIzbriši