petek, 30. januar 2015

Vabila za Marjeto

Prav na "brzino" jih je rabila.
Pa sem jih prav na "brzino" naredila. 
15 vabil. 
Takih enostavnih, ker so taka želeli. 
Seveda z marjeticami.
Dva popoldneva sem izrezovala, lepila, barvala, kombinirala,...
Evo!!





Marjeta je bila zadovoljna.
 Jaz pa vesela, kot sem vedno, ko je naročniku moje delo všeč .

9 komentarjev:

  1. O, taka lušna so često pomladna.

    OdgovoriIzbriši
  2. Pri tebi pomlad, zunaj pa zima :). Čudovita so!

    OdgovoriIzbriši
  3. Čudovita vabila
    všeč so mi marjetke
    lp Tamara

    OdgovoriIzbriši
  4. Tudi meni so tvoja vabila zelo všeč. Vse štima v nulo, od izbire barv, do postavitve in nežnih marjetic. :-))

    OdgovoriIzbriši
  5. Vabila mi niso niti najmanj preprosta! :) Zelo lepa so in v barvah pomladi.

    OdgovoriIzbriši
  6. Lepa vabila in zelo lepe marjetice si naredila
    LP Vilinke

    OdgovoriIzbriši
  7. Marjetice za Marjeto. Lepo te je videti tudi po dolgem času med papirčki.

    OdgovoriIzbriši
  8. Čisto pomladna so. Prav žarijo.

    OdgovoriIzbriši