nedelja, 22. februar 2009

Nedelja in nove čestitke

Večino čestitk naredim čez vikend, saj zaradi službe in drugih obveznosti drugače ne gre. Pa kaj bi govorila, saj veste kako je to. Zaposlena mama dveh šolarjev, ki nikoli nima časa- ja to sem jaz. Ampak kaj bi" jamrali", naj vam pokažem nove čestitke. Spet so narejene po predlogah za izzive.

Za WOJ sem naredila tole čestitko. Ne bom posebej razlagala o materjalih in barvanju, ker večinoma delam enako. Pobarvam z derwent barvicami in osenčim z distressi. Tokrat sem papirje natisnila sama.Saj res, kupila sem nov tiskalnik. Prejšnji je spustil dušico -revež ubogi, mi je pa dobro služil.Novega pa ocenite same, jaz sem zadovoljna.
Naslednji izziv se mi je zdel precej enostaven, vendar pa s čestitko nisem preveč zadovoljna.Narejena je bila za izziv Friday Sketchers , lahko bi pa bila tudi za Cute Card , kjer so želeli čestitko s pomladjo. Naredila sem luštno Tildico in jo obdala s samimi marjeticami. Tudi te papirje sem natisnila sama. Marjetice pa so trakec, ki sem ga kupila v Elni v Ljubljani.

Naslednja pa je z meni ljubimi štempiljkami Penny Black. Mišek z marjetico bi lahko bil za več izzivov :za Penny Black Saturday Challenge , kjer so hoteli GET WELL SOON čestitko.Lahko pa je tudi za prvi izziv na Truly Scrumptious , kjer je bila takšna predloga. Pisan papir sem tokrat naredila iz servetka in plastične kuhinjske folije po navodilih iz bloga Bojamoje. Lahko pa bi to čestitko uporabili tudi za izziv Our Creative Corner .
Četrta in zadnja čestitka pa je narejena po predlogi Sketch Saturday .Tildo s ključem sem si naročila iz Memoriesa iz Celja.Motiv sem izrezala s prstnim nožkom Fiskars. Papirji so tudi iz kompleta iz Memoriesa, rožice pa sem pobarvala z Distress blazinicami.

21 komentarjev:

  1. Vse čestitke so prečudovite. Vse po vrsti so mi všeč, odlične kombinacije barv si naredila in lepo pobarvano. Tale nov tiskanik pa dobro tiska! Lp, moni

    OdgovoriIzbriši
  2. Super čestitke! Si bila pa kreativna danes. Tiste marjetice pri Tildi so krasne.
    Lp, Nataša.

    OdgovoriIzbriši
  3. Hi Alenka
    Wow love your card for our first sketch - lovely vibrant colours and such a cute stamp too
    Thanks for joining us this week

    Dawn

    OdgovoriIzbriši
  4. Wow! such beeautiful cards.... you have been busy.
    Hugs
    Sandra xx

    OdgovoriIzbriši
  5. Prelepo...samo gledam in občudujem.
    Tudi meni so tiste marjetke zelo lepe.
    In tiskalnik je očitno zelo dober. Veliko veselih uric z njim ti želim.

    OdgovoriIzbriši
  6. Uf naredila si 4 prekrasne čestitke!!!
    Veliko sreče pri izzivih!!

    OdgovoriIzbriši
  7. Tiskalnik je super :) Čestitke seveda tudi. Meni je najbolj všeč Melinda in mišek. Ostali dve pa samo malo zaostajata :)

    OdgovoriIzbriši
  8. All cards are so beautiful!! Love them!!
    Hugs,
    Tanya xx

    OdgovoriIzbriši
  9. WOW all your cards are amazing- such beautiful colours. Thanks so much for joining in with CCT. Lol Lynn ♥

    OdgovoriIzbriši
  10. Fabulous cards. Love the images and the yummy papers. Thank you for joining us on our first challenge at Truly Scrumptious. Michele x

    OdgovoriIzbriši
  11. All your cards are gorgeous!! Thanks for joining in the first Truly Scrumptious challenge.

    OdgovoriIzbriši
  12. beautiful card for the challenge Alenka..love the colour combo and your cute image.....
    thanks for joining in the fun this week at PBSC
    Hugs Kath xxxxxx

    OdgovoriIzbriši
  13. Krasne čestitke! Ampak tista za Penny black mi je pa najljlubša - je tako zelo cort.

    OdgovoriIzbriši
  14. Se pridružujem vsem pohvalam, saj so res prelepe čestitke. Pri meni pa te čaka nagrada.

    OdgovoriIzbriši
  15. Wow! All gorgeous cards, I love them all! Thanks for joining in the first TS challenge!
    Beth xx

    OdgovoriIzbriši
  16. Gorgeous cards!! Beautiful job on all of them!! TFS! :)

    OdgovoriIzbriši
  17. Four fabulous cards! Such gorgoeus colours

    OdgovoriIzbriši
  18. Čudovitke :) prav vse :)
    Srečno pri WOJ izzivu :)

    OdgovoriIzbriši
  19. Fab card, love the colours! Good luck with the call!!

    xx Naoual

    OdgovoriIzbriši