ponedeljek, 23. maj 2011

Brez prave volje

Zadnje čase sem malo "mimo". Preveč "mimo"!!!!!!
Ne vem , kaj mi je?!?!!!!
Za računalnik sedem za kakšno minutko ali dve, malo se sprehodim po blogih, malo pofirbcam, čisto tako na hitro, brez volje . Občudujem vašo voljo in energijo za ustvarjanje. Sama pa sem tako zelo lena, da se mi še komentarjev ne da pisat:(:(
Ampak, da ne boste mislile, da nič ne ustvarjam. Čeprav sem večino "krame" iz kota v kuhinji pospravila, na kar sem zelo ponosna:):)( in otroci pravijo, da je, kot bi se odselila) , sem vseeno pustila tam perlice. Zakaj?? Hotela sem končati komplet:)

 
Najprej sem na blogu pri Manki videla zapestnico. Iskala sem načrt zanjo, vendar brez uspeha. Potem pa sem natisnila sliko in začela z nizanjem in šivanjem . Seveda se je ustavilo in potem sem sama risala načrt in "gruntala" kako naprej.
Tale "špičasti" del mi je delal male težave. Ampak ni bilo prehudo:):):).

Ko je bila zapestnica gotova, pa sem se odločila, da hočem še obesek:):).Prva varianta , ki sem jo imela v mislih, ni bila v redu. Tudi prijateljici sta bili tega mnenja. Hvala vama!!!
Pa sem sklenila, da bo nastal trikotnik. Saj jih res že dolgo nisem šivala.

Zdaj sem zadovoljna, da je narejeno. Mi je všeč:)





Tukaj pa se zapestnica vidi v celoti:)


Zdaj pa novim zmagam naproti in upam, da kmalu srečam voljo:):):)


18 komentarjev:

  1. Ohh pri meni pa je ravno obratno...imam ustvarjalni mesec, verjetno zato, ker bi se drugače morala učiti za izpite pa kar odlašam pa odlašam in rajši ustvarjam :) Mislim, da bo volja kmalu nazaj, ko mine spomladanska utrujenost :) lp

    OdgovoriIzbriši
  2. Dobrodošla nazaj, ravno danes dopoldne sem razmišljala, da te že dolgo ni nič na spregled. Potem pa takle comback. Brez besed sem ostala, samo slino požiram in se čudim nad kompletom.

    Lep, lep, lep, kombinacija barv in vzorček vse je resnično prelepo.

    OdgovoriIzbriši
  3. Še malo pa si ga bom lahko v živo ogledala, a ne. Res je lep parček.

    OdgovoriIzbriši
  4. Kako prekrasna zapestnica , lepe barve, potem pa še obesek.Superca!

    OdgovoriIzbriši
  5. Tudi meni je všeč. Zelo! Super si tole nanizala. Zanimiv vzorec in čudovite barve!

    OdgovoriIzbriši
  6. Vsi imamo taka obdobja, ko imamo več ali manj volje. :) Najbolj pomembno je, da si imela voljo dokončati ta kompletek. Zapestnica je fantastična. :))

    OdgovoriIzbriši
  7. Uf ... tole je pa res udarni come back ... se mi jako dopade komplet ... tko na neki indijanskega me na hitro spominja ... pa prosim nič brez volje ... samo poglej kako smo te pogrešale in koliko komentarjev smo ti v eni uri natresle ... ala dejmo, dejmo ... ;o)

    OdgovoriIzbriši
  8. Izredno lep kompletek, čudovit vzorec in barve. Lp

    OdgovoriIzbriši
  9. Čudovito! Zame je tole nizanje kot znanstvena fantastika.

    OdgovoriIzbriši
  10. Kako misliš brez volje??? Lej kak noro dober komplet si naredila ♥ ♥ ♥

    OdgovoriIzbriši
  11. Če bi jaz brez volje znala kaj takšnega narediti....
    Super kompletek s takšnim tribal pridihom.

    OdgovoriIzbriši
  12. Čudovito je tole, tako krasne barve si skombinirala :-))

    OdgovoriIzbriši
  13. Hm da si brez volje spravila skupaj nekaj tako čudovitega se sprašujem le kaj bi nastalo če bi imela veliko volje. Se pa nič ne sekiraj, vsi pridemo kdaj v takšno obdobje - vzemi to kot nabiranje energije.

    OdgovoriIzbriši
  14. O Alenka, pozdravljena!
    Prav vsi smo povrženi tem ciklom, enkrat nas ideje tako prevevajo, da jim komaj sledimo, spet drugič pa se nam zdi, da bolj malo ustvarjamo. A se nam povečini le zdi. Kot tebi. Pokazala si pravo mojstrovino. Meni je to projekt nemogoče, ti pa si ga dodelala tako zelo lepo!! Krasen unikat!

    OdgovoriIzbriši
  15. Pride taki čas, tudi meni se zgodi vsake toliko in takrat se je najbolje malo umakniti. Verjamem, da se ti bo volja kmalu povrnila. Tale kompletek pa je zelo lep, všeč mi je ta vzorec.

    OdgovoriIzbriši
  16. In ti praviš, da nimaš volje. Si hecna. Sama se takega podviga ne lotim, saj ga v 100 letih ne bi dokončala.

    OdgovoriIzbriši
  17. LEP JE RES,SEM GA ŽE DVAKRAT VIDLA V ŽIVO.V prvi in v drugi fazi:):):)

    OdgovoriIzbriši
  18. Tale kompletek je pa mega:) Pa ti si ratala čist nora;)

    OdgovoriIzbriši