nedelja, 29. maj 2011

Nov model Kokeshi

Našla sem par novih Kokeshi.  Moje stare  najbrž že poznate, ampak te so še bolj luštne, malce manjše,... no meni so bolj všeč. Ampak niso všeč samo meni:):):)
Tale je bila všeč tudi Anji in ker je zadnjič bila pomita posoda, sem ji dovolila, da izbere barve za svoj obesek Kokeshi. Lotila sem se dela in ko je bila končana, je Anja izrazila željo, da bi bila obrobljena s črnimi perlicami. No, pa naj bo..........In potem se je začelo!!!!
Paranje enkrat, ker ni ratalo, paranje, drugič, ker je počila perlica, paranje, ker............Noro... naj povem, da sem jo dlje obrobljala, kot pa naredila celo!!!!!!!!
Ampak zdaj je narejena. Hči zadovoljna, jaz pa seveda odločena, da jih bo nastalo več:):)


Za primerjavo sem jo slikala s kovancem za 1 euro, da se vidi, da je res malce manjša, kot prejšnje:):)

Samo, da so otroci zadovoljni in mir pri hiši:):):)

8 komentarjev:

  1. ne ga lomit... kakoooo miceno in cartano... sanja se mi ne, kako to spraviš skupaj... pod mikroskopom? :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Miceno in slatko, zelo lušna zadevica.

    OdgovoriIzbriši
  3. Saj sem ti že povedala da si pacientka. In o vedno znova potrjuješ :)
    Kapo dol!

    OdgovoriIzbriši
  4. oh, kak cukerček :) Anja že ve, kaj je dobro :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Luštna! Dobra si, da imaš živce za tinimini perlice in

    OdgovoriIzbriši
  6. Si sploh ne morem predstavljat, da je tako majhna.

    OdgovoriIzbriši
  7. Ta je pa čisto micena, micena. Nič ti ne privoščim paranja in počene perlice. Tudi meni se je to že zgodilo. Grrrrr

    Je pa lepa in črna obroba jo naredi izstopajočo.

    OdgovoriIzbriši