ponedeljek, 20. junij 2011

Ena z nogicami

Tale škatlica je nastajala dlje, kot prejšnja. Ampak samo zato, ker sem lena:):)
Triki so enaki , kot pri prvi, nič novega. "Ampak ta je lepša!", tako pravi moja hči. Ta ima nogice in bunkico na pokrovu.
Torej nova šest-kotna škatlica:

Tudi ta je delana po navodilih iz knjige Julie Pretl.


Tale ima nogice!!!


Takole je velika:):)

Takole pa izgleda na sončku:):)

Notranjost škatlice:


 Hvala vsem za ogled in imejte se lepo!!!




24 komentarjev:

  1. Bež mal nekam noooooooo...pa sej nisi normalna!!!!!! ČUDOVITA JE! Tudi meni je z nogicami še bolj kjut...BRAVO!

    OdgovoriIzbriši
  2. Alenka, kapo dol ... to je vse, kar lahko napišem!!!

    OdgovoriIzbriši
  3. Je to sploh mogoče?!?! Ena krasota...pa ji sledi naslednja... pa spet in spet... Super je!

    OdgovoriIzbriši
  4. U, to je pa zelo zahteven projekt, ki je odlično uspel! Bravo!!!

    OdgovoriIzbriši
  5. Ti maš pa res jeklene živce za štetje in nizanje ... prekrasne lepotičke nastajajo ... ampak najbolj fascinantne pa so slikce, ko škatlico slikaš v družbi kovanca ... hudo ... ni čudn, da te še hčerka hvali ... še moj priklon do tal

    OdgovoriIzbriši
  6. Lušna, pa nisem vedela, da je tako majhna ;)

    OdgovoriIzbriši
  7. Huda, huda, še hujša od prejšnje :). Zdaj pa res ne vem če bom lahko še dolgo odlašala z nakupom knjige.

    OdgovoriIzbriši
  8. Saj bi kaj napisala pa ne morem. Sam Aaaaaaaaaaaaaaaaaa lahko rečem in poberem čeljust, ki mi je prav v prvi štuk padla :)

    OdgovoriIzbriši
  9. po pravici? O ŠIT!!! je bilo prvo, kar sem rekla.. in to na glas...
    noro, fantastično, nimam pravih besed sploh.

    OdgovoriIzbriši
  10. Carica!!!
    Saj je skoraj € večji :-))

    OdgovoriIzbriši
  11. Kot pravi Damjana, res je huda! Bi se ti poklonila da tal, če bi se le lahko ... sva z možem ploščice prakladala, pa me vse boli :-) ... za jekleno potrpežljivost. Dobra si, ni kaj!!!

    OdgovoriIzbriši
  12. Pa ti si fenomen. Ustvarjaš kot za malo šalo. Škatlica je čudovita.

    OdgovoriIzbriši
  13. OK, zdej sem pa čisto zmedena :)))) to je picimicimiceno ... to pa je verjetno posledica minimalizma, ki zadnje čase kroži po blogih :))

    OdgovoriIzbriši
  14. Preslatka je, kao mala škrinjica za bombončiće ili sitne naušnice, divna je, koje boje, sve pohvale za rad!

    Pusa.

    OdgovoriIzbriši
  15. Izjemno! In še le kovanec zraven mi pove, da je še manjše kot si predstavljam.

    OdgovoriIzbriši
  16. Težko si je predstavljati, da je to res tako mini mini. Sem najprej mislila, da je v obliki želvice :). Zelo lepa je.

    OdgovoriIzbriši
  17. Jao jao, ne samo da mi je še vedno uganka kako to narediš in da narediš še tako miniraturno je pa sploh že kar kaskadersko. Super, kaj naj rečem, kapo dol da spraviš nekaj takega skupaj.

    OdgovoriIzbriši
  18. Jao tole je res noro majhno in noro veliko perlic in noro , noro lepo!

    OdgovoriIzbriši
  19. tole je pa že več kot krasno...res ti čestitam za potrplenje!

    OdgovoriIzbriši
  20. Ahhhhhhhhhhh, krasna je , tudi prejšnja je bila krasna, pa naslednja bo tudi, grem stavit :)).

    Pacijentka !!!!!!!!!!111

    OdgovoriIzbriši
  21. Neverjetno!
    Kako lepi izdelki!

    OdgovoriIzbriši
  22. Tud ta je prekrasna.Bravoooooooooooooooooo pacientka:):)

    OdgovoriIzbriši