petek, 8. julij 2011

Nekaj novega

Take verižice občudujem na tujih blogih. Zelo so mi všeč, ampak sama jo pa še nisem poskusila sestaviti. Do zdaj:):)

Torej ogrlica je malo daljša in sestavljena iz večih delčkov.

Rožica
Obšita kuglica
Na tej sliki se vidi  14 mm kuglica , ki sem jo obšila. Srebrna je:):) Ampak samo te so primerne velikosti za ta vzorec. Saj drugače se ne vidi:):)
Pa še ta delček bolj od blizu
Mislim, da bo nastalo še nekaj takih, ker so mi res všeč.

 
Pa seveda še primerjava s kovancem:):)
Uživajte v vročem poletju! 

Meni ni najbolj po godu:):)  



12 komentarjev:

  1. Čudovita oglica! Prav vsi delčki so prekrasni. Na nekem blogu sem zasledila, da je kroglice, če niso bile prave barve, pobarvala z lakom za nohte. Pri tvoji kroglici se barve sploh ne opazi, če pa je vzorček tak, da kroglica gleda skozi, pa je kar uporaben trik:)

    OdgovoriIzbriši
  2. Prekrasna je, lepih modrih odtenkov in zanimivih oblik!

    OdgovoriIzbriši
  3. prekrasen komplet, krasne barve!...kako fajn je tudi na domačem blogu videti te lepote...

    OdgovoriIzbriši
  4. Enkratna - čudovita kombinacija raznih oblik.

    OdgovoriIzbriši
  5. Do zdaj si občudovala pri drugih, sedaj pa mi pri tebi. Krasna je.

    OdgovoriIzbriši
  6. Meni pa vroče poletje pašššee :)). Ogrlica ppa ohhhh, čusovita, zase bi sicer izbrala malo drugačne barve, ampak ker ni zame :(, ne,ne, čudovita je in res si postala prava mojstrica.

    OdgovoriIzbriši
  7. Brez besed,sicer sem ti pa že vse pridevnike izpela.:):)

    OdgovoriIzbriši
  8. No sej nevem kaj bi sploh rekla LEEEEEEEEEEEEEEPOOOOOOOOOOOOOO

    OdgovoriIzbriši
  9. Uhh, meni je tudi preveč vroče tole zadnje dni. Upam, da počasi mine :)
    Verižica pa je noro dobra. Sploh si ne predstavljam, kako tole skupaj spraviš, ampak končni rezultat je res super.

    OdgovoriIzbriši
  10. Meni je to sestavljanje popolna neznanka. Zelo lepo. Lp

    OdgovoriIzbriši
  11. Fantastično izgleda, rožca je res krasna :-))

    OdgovoriIzbriši