ponedeljek, 11. julij 2011

Zapestnica Ande

Ta zapestnica mi je bila všeč že prvič, ko sem jo videla.Čeprav moja hči pravi, da ni nič posebnega.:):):)
Pa sem se spravila iskat načrt in ga tudi našla:):):).
Torej zapestnica ima ime po blogerki Ande, ki je zanjo naredila načrt.
Izdelava je enostavna in hitra, potrebno je osnovno znanje herringbone tehnike.
Šlo je kar nekaj večjih perlic, kar je bil tudi namen( malo moram zmanjšat zaloge) :):):)
Mi je pa zelo všeč in dokler imam namen zmanjšati zaloge , bo najbrž nastala še kakšna:):)

Uživajte v vročini, če ste njen ljubitelj in tistim , ki to niste želim debele sence!!!


11 komentarjev:

  1. Lepa je in prav zelo posebna!

    Hvala za link do načrta (pojma nimam kako se to naredi, morda pa kdaj prav pride :)) )

    OdgovoriIzbriši
  2. oh, kok je lepo, pa kok si pridna :)))

    OdgovoriIzbriši
  3. Mislim da si zrela za službo.za konc dopusta:):)
    Lepa

    OdgovoriIzbriši
  4. Krasna zapestnica!

    Tudi jaz sem si shranila link do načrta...čeprav dvomim, da mi jo bo kdaj uspelo narediti - čisto preveč zakomplicirano je...

    OdgovoriIzbriši
  5. Lepa, lepa zelo in vidim, da se te modra barva zelo dobro drži :-))

    OdgovoriIzbriši
  6. Tudi meni je zelo všeč, tako zaradi barv, kot zaradi vzorca ki nastane.

    OdgovoriIzbriši
  7. Ja res je zelo lepa, tvoji hčeri pa ni nič posebnega zato, ker pri tebi preveč lepot vidi :).

    Se strinjam tudi z Jano, čas je, da greš v službo maš čist preveč časa :)).

    OdgovoriIzbriši
  8. Še ena lepotička. :) Ta bi bila lepa tudi v tisi zeleno-modri kombinaciji, kot si zadnjič naredila šatuljico. :)

    OdgovoriIzbriši