četrtek, 14. februar 2013

Bolj , kot sneži,......

........bolj se meni "kiči" ustvarja! :):)
Več kot razmišljam:"Spet bo treba avto pucat!!!!":(:(.....
.............več imam kiči idej! :):)
A je to normalno ?

Tokrat sem se "spravila" na meter.
Okrancljala sem ga, kolikor sem lahko :):)
Ampak mi je všeč :):)
A je to normalno?

Tudi blago na katerem sem fotografirala je kiči-valentinovo :):)
Primerno današnjemu dnevu.


Potem sem pa naredila še okroglo škatlo.
 Vrh in dno - dva stara CD-ja, ki ju lepo oblečeš, oblaziniš. 
Nato pa narediš še obod iz blaga, kateremu dodaš zadrgo. 
Zašiješ vse skupaj na roke in.....
.... seveda okjrancljaš :):):)
Tudi to mi je všeč :):)






Tole sem vam hotela pokazati svoje nevidne šive.
Sem prav vesela, da se večinoma res ne vidijo :):)





Pa še blog sem na novo okrancljala :):)
A ni lep?
Malo spremembe ne škodi :)




Zdaj pa vem, da si že močno želite,
 da bi že enkrat nehalo snežiti :):):)
To so tudi moje želje:):)

Naj vas vaši Valentini razvajajo! :):)

19 komentarjev:

  1. Alenka, jaz zalo občudujem tvoje izdelke, škatla mi je ful všeč in dobra domislica tole s CD-ji. Vidim tudi škarje, vidim prt, vidim preobrazbo bloga, ampak NE VIDIM METRA! Kje je?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meter je na prvih dveh slikicah. To je tisti mali okrogli, ki ga ven potegneš, potem pa ima gumbek, da ga notri potegne :):)
      A ne vidiš slikic?

      Izbriši
    2. Mah si ga tko zakamuflirala, zdej vidim ja, da ima tisto belo sponkico in zelen trakec:))) Buča jaz....

      Izbriši
  2. Super si to okrancljala. Moj meter ni tak, ampak še tisti star klasičen, pa ga ne bi mogla tako okrancljat. Škatlica je pa sploh wow

    OdgovoriIzbriši
  3. Tudi jaz sem se spraševala kje je meter. Zdaj ko vem za kaj gre mi je povsem jasno.

    Snežit naj kar neha, samo tebi naj se pa ideje še kar porajajo. Prav rada pogledam kar nastane iz njih.

    Lep današnji dan ti želim

    OdgovoriIzbriši
  4. Čudovite preobrazbe, kar naj še sneži in tvoje objave naj bodo kiči :-)

    OdgovoriIzbriši
  5. še dobro, da ti tako na "kiči-miči" tolče, imamo občudovalke tega tvojea kiči-miči kot praviš sama , veliko od tega, predvsem pa trpijo oči in proizvodnja sline.
    lp

    OdgovoriIzbriši
  6. Super krancljanje si si privoščila in je pravokusno kiči. Ti kar krancljaj naprej, avto bo že počakal☺

    OdgovoriIzbriši
  7. Vau kako krasna škatlica; ma ti si postala prava mojstrica šivanja :-)) Zelo zelo lepo narejeno in všečno!!!

    OdgovoriIzbriši
  8. Kot zvesta pristašica clean and simple sloga najbrž ne vem, kaj je kiči miči - ker tvoji izdelki se mi zdijo čudoviti, kiči miči pa ima skoraj negativen prizvok. Tako da, če je to kiči miči, prosim še. Sploh nora je škatla iz CDjev.

    OdgovoriIzbriši
  9. Kiči-miči je wow. Meter, škatla in blog. Čudovito lepe stvari.

    OdgovoriIzbriši
  10. Ideja s CD-jem je fantastična! Pa nič hudega, če še malo posneži, kaj ni fino včasih ustvarjati samo zaradi duše, tudi če ima ta nenavadne prebliske? Ti samo uživaj. :)

    OdgovoriIzbriši
  11. Škatla iz CD-jev je super. Kiči-miči gor ali dol :-) Imaš pa voljo in ideje! :-))

    OdgovoriIzbriši
  12. Škatla na zadrgo je čudovita. Super ideja za stare CD-je. Da si uspela preobleči še mali meter:)... odlično. Lp

    OdgovoriIzbriši
  13. Škatlica ful dobra, kičimiči pa kaj, važno je da so nam všeč, kičimiči je pa en tak fleten izraz

    OdgovoriIzbriši
  14. Uau, brez besed..Krasne ideje imaš in čudovito jih izpelješ! Občudujem tvoje nevidne šive :)

    OdgovoriIzbriši