nedelja, 3. februar 2013

Kot en klošar :):)

Ja, res je :):)

Tole je moj nov telefon. Tak ta hud!! Tak za "slajdat", za "šlatat" :):):)


V glavnem prehud zame.
 Sem malo prestara za te hece, ampak so otroci rekli, da pa tako hudo še nisem stara in 
 moram takega kupit, ker je zdaj tako že vse na touchscreen : No prav.

Zdaj vem , da so me nagovarjali samo zato, da je Anja dobila še malo hujšega in, 
 se Nikola cele dneve s tem mojim igra :):)
Pa zato pač smo mame,...da nas lahko pregovorijo in nahecajo!
Evo to sem naredila za en sam stavek :
 " Mami , a dej no ,.... tolk stara pa spet nisi !" :):)
Pa sem ga nosila okrog v tej vrečki!
 Taki mehurčkasti, zmahani vrečki! 
Kot en klošar!!
Skoraj 14 dni!


Zdaj sem mu pa naredila etui!



Pa še en "tošelček" sem si naredila, za zraven. Da bo vse lepo usklajeno :):)



Pa še ugasniti znam budilko  na telefonu, ko me zjutraj zbudi ! :):):)

Kar prvo jutro ni bilo mogoče. Zelo glasno je telefon odigral 3 muzike LaBamba v celoti. 
Medtem, ko sem ga jaz tlačila pod blazino, nanjo dala še odejo in 
na balkonu na cigaretu čakala , da bo nehal špilat!!!
Ker mislim, da sem zbudila že vse na drugem koncu Ljubljane.

Nisem prav "poslajdala", pa nisem našla prave tipke na zaslonu :):):):)
Včasih smo rekli: "Nije žvaka za seljaka!"
Pa še res je :):):)

Zdaj je oblečen, jaz se učim "slajdat" in preganjam viruse.
Tega vikenda sem se tako veselila. 
Sem planirala kaj lepega narediti,....zdaj me pa virusi zdelujejo :(:(:(

Imejte se lepo in pazite na zdravje!

14 komentarjev:

  1. O, kok fajn telefonček :-) Si mu naredila lepo oblekico :-)

    OdgovoriIzbriši
  2. Upam, da čimprej preženeš viruse. Telefon je res hud. Jaz ga zagotovo ne bi znala uporabljati. Etui in tošelček pa sta res lepa. Prav pobožata dušo s tem lušnim vzorčkom.

    OdgovoriIzbriši
  3. Adijo pamet, tega pa res še nisem slišala, da bi kdo telefon v mehurčkasti vrečki okoli nosil :)))))))) Je pa zato njegova nova oblekica toliko lepše, pa še tošelček ima :)
    Jaz imam takega-podobnega že nekaj časa in ga ne dam. Jasno bi dečva tudi takega :) ampak bo še malo počakala, ni dolgo, kar je novega dobila.
    Preženi viruse čimprej.

    OdgovoriIzbriši
  4. To z budilko mi je pa kako fejst znano. Z vsakim novim telefonom je isto, pri tem ko ga imam zdej sem si naštimala moj klasičen komad za bujenje (res tako ornk žaganje zjutraj), ker me le to zbudi. Nisem pa preverla glasnosti budilke. Zjutraj sem letela nekam pod strop, ker je bilo tako kot, da sem se sredi diskoteke znašla :D

    Ima pa čudovito oblekco črni lepotec. Bo dolgo ostal lep in nepopraskan. :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Ja tole z mehurčki je blo pa res smešno, sploh zate k tko lepe stvari šivaš.
    je pa tale torbica ful fletna sem jo lahko mela v roki in sem jo zelo prešlatala BRAVO

    OdgovoriIzbriši
  6. :) hihi, tako sem se nasmejala :) čisto prava mama si :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Etui je res enkraten, čisto nekaj posebnega (za razliko od mehurčkaste vrečke ;-D). Imam enako mašinco, ki sem jo po sili morala podedovati in je nadomestila Nokio za 10€. Po nekaj dneh paničnih napadov, ker ni nič prav delalo, sem se privadila in ne zamenjam. Uživaj torej!

    OdgovoriIzbriši
  8. o madonca, kaj takega... vse je čudovito, moja mašinca pa čaka in čaka, le na kaj.. na pomlad.. superca si.. lp

    OdgovoriIzbriši
  9. Nasmejala pa si me :)
    In kaj ti bo mehurčkasta vrečka? To je bolj trpežno od tistih starih :)
    Je pa nova oblekica super

    OdgovoriIzbriši
  10. Če ne drugega, te je telefon spodbudil k ustvarjanju lušnih tošlčkov in torbic ;)

    OdgovoriIzbriši
  11. huda oblekica, za hud telefon!
    lp
    iris

    OdgovoriIzbriši
  12. Ha, ha, ha, kako znano. Jaz prvič dva dni nisem znala dvignit telefona in sem morala vsakega nazaj poklicat :))). Sem pritiskala po ekranu kot nora, poslajdala pa nisem :/
    Zelo, zelo lep tošelček (kompletek).
    S telefonom boš pa zellooooooooo zadovoljna.

    OdgovoriIzbriši
  13. Ob tejle objavi sem se nasmejala :)). Telefon je pravi lepotec, ki ima sedaj še čudovit plašček . Lp

    OdgovoriIzbriši
  14. Ha ha... tukaj sem pa jaz še vedno pri ta starih - nočem in nočem telefona za slajdat (kako se mi to fajn sliši) sem raje zamenjala nazaj za tistega s tipkami....
    Saj če se težko ločiš od mehurčkov, lahko to folijo všiješ v podlogo, pa boš imela oboje!

    OdgovoriIzbriši