torek, 27. januar 2009

Pobarvanka za Katarino


Katarina je prijetna deklica, ki rada riše, barva in ustvarja. Narisala mi je lepo slikico zmajčka, v zahvalo za beležko, ki jo je dobila na začetku leta za boljši, lepši začetek .Naredila sem preprosto pobarvanko z odtiski štempiljk.Malo sem jo okrasila z rožicami in trakci, da bo bolj prijetna za oko. Upam , da se bo Katarina razveselila darilca in uživala v barvanju motivov, kakor sem jaz uživala v izdelavi.

6 komentarjev:

  1. OOOO to je pa tako luuuuštnooo, tudi jaz bi jo bila zelo vesela, pomojem bo obdarjenka navdušena.

    OdgovoriIzbriši
  2. Simpatično, zelo lepo pobarvan motivček! Lp, Moni

    OdgovoriIzbriši
  3. :) pobarvanka je prav luštno darilo.

    OdgovoriIzbriši
  4. o, kako lepo. Sigurno ji bo všeč. :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Takega darila pa mora bit vesela vsaka deklica.

    OdgovoriIzbriši
  6. Hvala za pohvale. Katarina je bila res zelo vesela. To je razveselilo tudi mene, saj rada podarim nekaj , česar je obdarovanec vesel.

    OdgovoriIzbriši