petek, 27. februar 2009

Dve novi štempiljki in novi čestitki

Čeprav ni nedelja sta nastali dve novi čestitki. Uporabila sem novi štempiljki iz spomladanskega kompletka WOJ. Kupila sem samo štiri štempiljke iz kompletka- tiste , ki so mi bile najbolj všeč.

Prva čestitka lahko sodeluje na izzivu A spoon full of sugar , kjer je izziv čestitka drugačne oblike.Moja je osmerokotna. Načrt zanjo mi je poslala Marika, še enkrat hvala lepa. Zraven bi morala narediti še prav lepo stojalce, pa se bom tega lotila čez vikend.Deklica je pobarvana z derwent barvicami, papir sem natisnila sama in ga osenčila z distressi. Tudi vijugice so boparvane z distressi. Uredila sem še notranjost in zadnjo stran.

Druga čestitka pa je nastala po predlogi na The Pink elefant.Narejena je podobno kot prva, le da sem tukaj uporabila , meni zelo lepo robno "štanco".Papirno naštancano čipko, sem osenčila z distressi. Tudi rožice in vijugico sem obarvala z distressi, Papir je natisnjen doma.Uredila sem tudi notranjost in zadnjo stran čestitke.

12 komentarjev:

  1. Čudovito lepi čestitki, zelo lepe barve si uporabila in lepo pobarvala podobici! Tale štanča, ki dela čipkico je pa zelo super! :) Veliko sreče pri izzivih! Lp, moni

    OdgovoriIzbriši
  2. Mmm. Lepi. Tudi meni je všeč ta čipkasta štanca

    OdgovoriIzbriši
  3. Krasni sta obe! Sploh prva je nekaj posebnega.
    Lp, Nataša.

    OdgovoriIzbriši
  4. Beautiful cards - thank you so much for joining the Pink Elephant challenge.

    Ann xxx

    OdgovoriIzbriši
  5. Beautiful! I love how you put one row of scallops behind your image and the other in front. I get so many ideas as I go around and look at all of the entries! Thanks for joining us at TPE this week!
    Robin
    http://thepinkelephantchallenge.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  6. Krasni sta.
    In res lepa štanca.
    In veliko sreče pri izzivih.

    OdgovoriIzbriši
  7. Tapva je pravi cukrček, tadruga je tudi odlična

    OdgovoriIzbriši
  8. Prekrasni čestitki, tile distress inki so špica. Barve so mi res všeč, oblika pri prvi pa prima. Dodelano do zadnje pike.

    OdgovoriIzbriši
  9. Gorgeous!!! Love the WOJ image and you've coloured it so beautifully :)
    Thanks for playing with us at TPE this week...

    Hugs
    Carol x

    OdgovoriIzbriši
  10. wow great cards you made I love the papers and the stamps
    hugs Lia

    OdgovoriIzbriši
  11. Dve lepotici si naredila. Prva mi je še posebej všeč, ker ni klasične oblike.

    OdgovoriIzbriši