sreda, 13. maj 2009

Tri nove lepotičke in nagrada

Dobila sem tri nove štempiljke. To so ene tistih" nujno moram imeti".Bile so mi všeč že na prvi pogled. Videvala sem jih na tujih blogih in vedno bolj so mi klicale: Kupi nas! Zdaj so moje.
Takoj sem jih odtisnila, pobarvala z barvicami in white špiritom in opremila v čestitke.Uporabila sem kupljene papirje, le pri oranžni čestitki je papir natisnjen.Malo sem senčila z distressi ,dodajala rožice, razcepke,spacerje,biserčke in prozorne kapljice. Zadnje čase pa so mi vedno bolj všeč tudi gumbki.
Prva čestitka je roza.Narejena je po predlogi na blogu Stamp with fun in je v roza barvi za izziv na blogu Stamp Something.Druga je oranžna , narejena po predlogi, vendar pa ni za izziv s to predlogo, ker sem ga že zamudila. Lahko pa sodeluje na izzivu Saturday Challenge, kjer hočejo razcepke .

Tretja lepotička je uporabljena v modro - zeleni čestitki z mnogimi gumbki, kot to želijo na blogu A Spoon Full Of Sugar in ima predlogo z bloga Our Creative Corner.
Danes pa sem dobila tudi blog nagrado od Linde.Lepa hvala za nagrado Linda in za tvoje komentarje na moje objave.Nagrado bom podelila svojim blog prijateljicam.Čeprav jo zaslužijo vse , naj jo prejmejo
MAJA
MARIKA
SUZY
BOLHA
TULPIKA
HELENA

I have received this award from Linda. Thank you so much Linda for award. I realy appriciate your nice comments on my blog.I will pass this award to my blogging friends.
Hugs
Alenka

14 komentarjev:

  1. Čudovite čestitke, tele punčke so pa res srčkane! Čestitam za nagrado! Lp, Moni

    OdgovoriIzbriši
  2. wowww i love your cards ! so beautiful

    OdgovoriIzbriši
  3. Ooooo...hvala za nagrado.

    In anslov je čisto pravi...LEpotičke so res lepotičke.

    OdgovoriIzbriši
  4. O, hvala za nagrado. Pa seveda čestitma tebi za prejem :)

    Te punčke pa so tudi meni všeč. In lepo si jih spravila na čestitke.

    OdgovoriIzbriši
  5. Najlepša hvala za nagrado! Čestitke so živahno čudovite!

    OdgovoriIzbriši
  6. stunning cards Alenka I love the images, thanks for joining us at scsc hugs Jill xx

    OdgovoriIzbriši
  7. Superca kjutkane voscilnice so nastale in cestitam za nove pridobitve :)
    Pst, nekaj te čaka na mojem blogu. In hvala za nagradico!
    LP, Tulpika

    OdgovoriIzbriši
  8. Hi....beautiful cards,love the images and colour schemes,thanks for joining us this week at SWF,
    Take care
    San x

    OdgovoriIzbriši
  9. These are beautiful! The coloring and details are amazing!

    OdgovoriIzbriši
  10. These are all just Gorgeous..I love these images..Im going to have to get them.. Your coloring is fantastic.. and Love the colors.. Very Lovely!!!
    Hugs, Linda

    OdgovoriIzbriši
  11. Zelo so lepe in barvno usklajene.

    OdgovoriIzbriši
  12. Hvala za nagrado Alenka. :) Čestitke so pa res prave lepotice, pobarvane so prekrasno in papir je enkraten.
    Lp, Nataša.

    OdgovoriIzbriši
  13. Gorgeous cards Alenka, love all of your cards. Images are great, and the colours are fab. Louise x

    OdgovoriIzbriši
  14. Oooo, Alenka, hvala za nagrado :)
    Si me presenetila.

    Odtisi in tvoje čestitke so krasni.
    Tudi meni so te deklice zelo lepe.

    OdgovoriIzbriši