četrtek, 29. april 2010

Nov obesek

Ker se prejšnji obesek iz delica perlic sploh ni pošteno ogrel na mojem vratu, že je šel drugam, sem se odločila , da naredim novega. Ta ne gre nikamor. Ta je moj:):)
Spet sem šivala, tokrat po malo bolj zapletenem vzorcu. Naredila sem 2 trikotnika in ju zašila skupaj, da je obesek bolj debel:):) Naredila sem še rinkico za trakec in sestavila trakec iz dveh usnjenih trakov in organca trakca. In ta-ta-ta-da!!
Nov obesek je tu:):)
Pa še poslikano na drugi podlagi na sončku
A ni lep?:):):):)


Jutri pa me čaka drugo delo.Dobim Klavdijino škatlo z bunkicami. Svoje moram le še polakirat in ene tudi še malo pobrusit:(:(:(. Dobro, da je vikend:):).

21 komentarjev:

  1. A ti sploh veš, da boš ti glavni krivec, da bo tudi mene tole zagrabilo! Vsaka tvoja nova objava je fantastična! Super super!

    OdgovoriIzbriši
  2. Si pa res pridna, čudovit obesek si naredila :-)
    Pa veliko užitkov ob brušenju fima :-)

    p.s. a misliš, da se še kaj pozna, da sm včeraj pospravljala :-))))))

    OdgovoriIzbriši
  3. Prekrasen! Ti si že prava mojstrica ratala s temi perlami. Si grem slino obrisat. :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Saj sploh ne najdem besed, da bi komentirala! Fantastično!

    OdgovoriIzbriši
  5. Č U D O V I T!!!!

    Tukaj je pa bilo potrebno že kar precej mislit zraven na vzorček, bi rekla :)

    Ja nič, trikotniček sem jaz tudi natrenirala, tako da bo treba v lov za vzorčki...

    OdgovoriIzbriši
  6. Prekrasen je!

    Ali šivaš z laksom?

    OdgovoriIzbriši
  7. o kako je lep sam škoda da ni v mojih barvah :) :) :)

    OdgovoriIzbriši
  8. najprej sem mislila, da si načarala dva... čudovit je.

    OdgovoriIzbriši
  9. Prvi je bil čudovit, ta je še lepši, me zanima kakšen bo tretji :))).

    OdgovoriIzbriši
  10. Tale pa je noro lep, ravno prave barvne kombinacije, čudovit vzorček, na pravi vrvici.. enostavno se je vse pokrilo ravno prav skupaj.
    Res lepo ogrlico si si sestavila.

    OdgovoriIzbriši
  11. Prekrasen je!!! Vse skupaj z rinkco in trakci je enkraten vrhunski izdelek.

    OdgovoriIzbriši
  12. Res je krasen in kar dobro pazi, da ti ga kdo ne sune :)

    OdgovoriIzbriši
  13. Lep?Prekrasen je, krasne barve si skombinirala!

    OdgovoriIzbriši
  14. Ja, vsekakor je lep in izdelan v nulo. Zelo lep motiv.

    OdgovoriIzbriši
  15. Izjemno lep obesek. Barve, ki jih izbereš so vedno čisto moje in izbrana vrvica se tako lepo poda zraven.

    OdgovoriIzbriši
  16. Joj, prelep je!!! Ja sam upravo nabavila Delicia perle.... i sad tragam za šemama. Možeš mi pomoći da što pre dođem do njih.

    Pusa, Oggy

    OdgovoriIzbriši
  17. Čudovit je Alenka!
    In tudi sama celota skupaj danega.....prelep kos nakita, ki ti ga vsi zavidamo.

    OdgovoriIzbriši
  18. Res je ČUDOVIT! Koliko ur pa je notri skritih? Tudi tvoja energija je neverjetna ;)

    OdgovoriIzbriši
  19. Kako sem pa tole spregledala?? Fantastičen obesek si naredila. Tole šivanje ti gre odločno do rok.

    OdgovoriIzbriši
  20. Prav tole sem imela v mislih ... pa da ne bo pomote: obesek je fenomenalen, ampak zaenkrat še nisem pripravljena na podobne podvige. Zaenkrat le kontempliram, se pa ogrevam ... ta faza pri meni traja dolgo.

    OdgovoriIzbriši