sreda, 16. junij 2010

Ko se igraš.......

Malo sem se igrala, pa potem nisem znala več popravit. Zdaj je , kar je:) Tako sem dobila novo oblekico za svoj blog:)

Drugega se mi te dni sploh ne da delat. Lenarim, pa spet malo lenarim, pa.......
Zgleda , da je nekaj narobe, pa ne vem kaj. Kako bi lahko spet prišla na stara pota, kaj bi me lahko pognalao v pogon?

Rabim nekaj, da me prebudi, zdrami, nekoga, da me brcne,......

7 komentarjev:

  1. Po moje nam kaj čudnega v vodo dajejo v naselju :)))))) Jaz sem tudi taka.. da bi me kaj moralo premaknit, zbudit :)))))
    Ozadje je pa zanimivo.. samo mogoče malo temno :)

    OdgovoriIzbriši
  2. No sem se še malo igrala.:):):)
    Ti , tole z vod, bi pa skoraj verjela, sploh, če imaš podobne simptome:):):):):)

    OdgovoriIzbriši
  3. In potem nas boš čez par dni spet vse na tazadnjo vrgla s kakim novim trikotnim... :)

    OdgovoriIzbriši
  4. o kakšno ozadje ja kar pa se vode tiče bo verjetno res, ker tudi meni se nič ne ljubi. Mam pa to srečo, da to vodo pijem samo ko sam na šihtu, potem pa jo malo razrečim z tisto doma.
    Prosim oprosti ker še nisem pripravila slik mislim da je res kriva voda :))))

    OdgovoriIzbriši
  5. Jaz mislim, da to obdobje ni čas za ustvarjanje. Vidim, da nas je kar nekaj takih, ki nimamo pravega ustvarjalnega zagona. Sama se gibljem nekje med naročili in izzivi, ampak manjka mi tisto navdušenje, ki ga ponavadi čutim pri ustvarjanju. Ni to to. Ampak kmalu se nam bo vsem povrnila inspiracija in navdušenje, brez skrbi. Jaz lepo čakam in odločila sem se, da bom v tem času uživala na kak drug način :-)

    OdgovoriIzbriši
  6. Jest te lahko brcnem,če hočeš:):):):):)

    OdgovoriIzbriši
  7. Dobrodošla v klubu! :) Nas je zgleda več takih, tudi meni ne gre kaj preveč od rok, kot je že Vladka povedala, kak izziv in to je to. Upam, da vse skupaj dobimo kmalu spet ustvarjalni zagon. Z ozadjem sem se pa jaz tudi zadnjič nekaj igrala, ampak sem pustila zaenkrat po starem. Bom pa kmalu spremenila. :)

    OdgovoriIzbriši