ponedeljek, 26. julij 2010

Preprosto je lepo

Vikend je mimo.
To je bil čisto pravi vikend, da si človek malo oddahne, pa še vreme je poskrbelo zato in nas malo ohladilo.
Že dolgo se spravljam "obleči"krofek (donut) iz poldragega kamna, kot je pred časom naredila McCrafty. Ampak ne najdem prave korajže, ker se mi zdi to hudo težko.
Tako sem po malo tuhtanja našla preprost način, kako obesiti krofek in se mi zdi, da kar dobro izgleda. Tale moj krofek je iz nekega poldragega kamna (v trgovinici so ga poimenovali unakite), za katerega še nisem slišala , mi je bil pa takoj všeč.
Preizkušala pa sem tudi nov načrt, katerega sem imela že dolgo v planu. Ugotovila sem , da je super enostaven. Narejen izdelek pa izgleda zelo bogat.
Tako je nastala zapestnica.
Takole pa izgleda od blizu, zelo blizu:):)
Ko bi bile perlice res tako velike!!:):):):):) Kako bi človek potem z lahkoto nizal:):):):)Mislim, jaz in fantazija:):) Kaj pa bi brez malo fantazija, a ne:):)
Načrt za spodnjo zapestnico najdete TUKAJ ! Imenuje se Crystal bang.
Takole pa sem lahko dokončala tole objavo:):) Čeprav sta me "dve koke" vmes zmotile, mislim, da je napisano vse, kot sem si zamislila:)

13 komentarjev:

  1. o hudo lepo je vse kar si pokazala
    zdej grem pa hitr pogledat načre če imam dovolj perlic da poskusim še to zapestnico

    OdgovoriIzbriši
  2. joj kako si dovolita in te zmotita sredi objavljanja GROZA

    OdgovoriIzbriši
  3. Oboje je zelo lepo. Zapestnica je res čudovita, ampak iskreno povedano izgleda preveč zapleteno, da bi jaz to poskusila.

    OdgovoriIzbriši
  4. Zanimiv krofek in lepa obešamka. Za pogum pri začetku oblačenja krofka, pa pridi na kofe, ti ga malo odstopim....potrpljenje pa tako že imaš :). Vidim pa, da zbirava iste načrte, tale zapestnica je tudi nekje na moje spisku: Kaj vse bom 1x naredila ;o)

    OdgovoriIzbriši
  5. Krasnaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa to hočem v sre.....................:)

    OdgovoriIzbriši
  6. Oboje prekrasno, kot sem že na FB pokomentirala.
    Kamen je pa epidot, ja. Sem tudi jaz kak teden ali več nazaj imela isti problem in sem pregooglala, kar se je pregooglat dalo. :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Marna hvala za informacijo.Zdaj vsaj vem kaj nosim:):):)

    OdgovoriIzbriši
  8. Dobra ideja, kako si obesila tisti krofek. Ta druga Zapestnica pa je resnično bogata in lepa.

    OdgovoriIzbriši
  9. Zelo zanimiva obešanka za krofek, pa zapestnica je tudi ultra bogata.

    OdgovoriIzbriši
  10. Luštna "oblekica" in fletna zapestnica. Zapestnica res izpade bogata in se mi dozdeva, da je potrebno kar nekaj potrpljenja da to spleteš. Enkrat sem že nekaj poskušala, celo knjigo sem si kupila ampak dalj od prstanov nisem prišla. Torej bravo za lep izdelek.

    OdgovoriIzbriši
  11. Krasno krasno krasno! In hvala za linke - saj veš, da sem že "pečena", a ne?

    OdgovoriIzbriši
  12. Zapestnica je krasna (ma je res videt komplicirana), krofek pa tudi. Si me spomnila na mojo zalogo krofov. Ko bom velika, bom enega oblekla tako kot mccrafty, enega bom pa obesila tako kot ti :)

    OdgovoriIzbriši
  13. Krasno si obesila tale kamenček. :) Tudi zapestnica je super, ravno prav bogata. :) Hvala za link, bo potrebno malo presrfat in kakšno stvar dati na tisti doooooolg seznam Enkrat, ko bo čas.....:)

    OdgovoriIzbriši