četrtek, 2. december 2010

Pa zakaj?...... Pa zato:):)

- A letos so pa vse take?
- Ja, vse.
- Zakaj ?
- Ker sem lena za barvanje odtiskov:):):)

- Pa zato, ker so mi všeč te slikce:):)
- Pa zato, ker so lepo kiči-miči:):)
Pa še to: Poglejte h Klavdiji!Nujno!!!!!

7 komentarjev:

  1. Včasih pride prav, da se ti kaj ne da, kajti tele, prejšnje, čestitke so čudovite :-))

    OdgovoriIzbriši
  2. Kar naj bodo takšne, so drugačne in zanimive.

    OdgovoriIzbriši
  3. Lepe so....
    Meni je ta stil strašno všeč in ti ga znaš obvladati, ukrotiti in podrediti, izdelkom vdihniti življenje na res lep način.
    Me je pa malo presenetilo, da ne boš barvala, saj se mi je tvoje barvanje poeg Helenina močno vtisnilo v mojo glavo.

    OdgovoriIzbriši
  4. Jaz obožujem te slikce in tvoje voščilnice so prekrasne!!!

    OdgovoriIzbriši
  5. Lepe in kako zelo se mi dopade prva.

    OdgovoriIzbriši