četrtek, 24. februar 2011

Bolje pozno, kot nikoli:):)

Upam, da res velja rek:Bolje pozno, kot nikoli.
Danes sem namreč končala srčke za sošolke na Prčkalnici pri Klavdiji.
Res mi ni uspelo narediti prej.Lotila sem se jih že prej, mišljeni so bili, kot mala pozornost za Valentinovo, ampak......

Danes pa sem se že od jutra počutila čudno, grozno,....Kot avion:(:(
Ampak sem jih dokončala, pozno...ampak sem jih. Pa še prav lepo je dišalo v kuhinji,... po sivki:):):)

Danes pa so me razveselile še Janja, Moni in Mb. Dobila sem nagrado.
Hvala dekleta!

Z nagrado sem dobila tudi nalogo, da napišem 7 stvari o sebi. Ampak ni tako dolgo nazaj, ko sem jih napisala še več, zato upam, da ne bo prehudo, če to izpustim:). Nagrado pa jaz podelim vsem , ki pokukate k meni in če jo še nimate si jo vzemite.

12 komentarjev:

  1. Hvala, Aknela! Res lepo od tebe (od mene itak nič ne pade:(). Tud, ko se počutiš kot avion delaš krasne stvari.

    OdgovoriIzbriši
  2. Se ti še tukaj ZAHVALJUJEM...dons sem bla tako na praznih baterijah, da sem bolj na pol funkcionirala tud jest :(
    HVALA tud za kremco, pa hvala da si vseeno pršla (pa čeprav si se avijonsko počutla)...skratka HVALA da si! :*
    Uživej na dopustu ;-)

    OdgovoriIzbriši
  3. Aja, pa še to...šele zdej ko so slikani tkolele na kupu, vidm, da je moj najlepši...še dobro, da ga nisem zamenjala :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Všeč mi je, ker si se na tak način spomnila svojih sošolk. Čudoviti, dišeči srčki.

    OdgovoriIzbriši
  5. Bodo pa ti srčki za valentinovo in za dan žena hkrati, s tem da bodo dobil enkje na sredini :)) Lepi so, zelo.

    OdgovoriIzbriši
  6. simpatični srčki, prav pomladno cvetoči :)

    OdgovoriIzbriši
  7. O kako cotkani srčki, narejeni z ljubeznijo in pozornostjo! LP:)

    OdgovoriIzbriši