petek, 12. avgust 2011

Za lepoto je treba trpeti:(

Ja, tako je rekla vedno moja mama:):) Jaz pa se popolnoma strinjam z njo.
Če hočem bit lepa, če hočem imeti lep nakit moram trpet:):). Bolijo me prsti, ampak......
Nastalo je tole:
Pred časom sem pri Hali videla prelepe obeske in seveda malo "pofirbcala". Hvala Hali!
Zdaj jih je kar nekaj različnih tudi pri meni in čakajo v škatli, da se jih usmilim in nekaj ustvarim iz njih.
Tudi ta damica na kobašonu je bila dolgo v škatli. Nič več:):):)! Zdaj bo krasila moj vrat:):):)
 
No pa naj še kdo reče, da se ne splača malo trpeti:):)
Zdaj imam lep komplet: ogrlice in zapestnice.
Ja, seveda moram povedat, da sem važna:):):).....spet:):):)



Imejte se lepo in uživajte v podaljšanem vikendu!!!!


12 komentarjev:

  1. Kako boš lepa..prekrasna modra barva.Super!Malenkost za pomoč :-)

    OdgovoriIzbriši
  2. Opa, to je pa nekaj novega! Nič perlic ne vidim.
    Jaz, Ankh, spet me noče prijaviti.

    OdgovoriIzbriši
  3. Joj, to pa mam zdaj lušte! :) Res je lepo, zelo všeč mi je tak stil!

    OdgovoriIzbriši
  4. No, za ta kompletek si lahko upravičeno važna, ker je prekrasen. Lepo ga nosi in uživaj, ko bodo drugi občudovali, kar nosiš.
    Tudi ti imej lep podaljšan vikend!

    OdgovoriIzbriši
  5. Opa, si pa popolnoma upravičeno važna...bravo, bravo! Me pa firbca od česa te prsti bolijo (nekaj si očitno fejst brusla :P)in upam, da boš tudi tisto kmalu pokazala :P

    OdgovoriIzbriši
  6. Zelo lep kompletek, v vintage stilu ;)
    (Tudi mene zanima od česa te bolijo prsti)
    Uživaj

    OdgovoriIzbriši
  7. Hvala dekleta za vaše lepe komentarje in ogled!!!
    Klavdija in Tatjana-TAMI: Prsti me bolijo zaradi rinkic!! Tako male, pa tako trde!!!!:(:(Aja, brusla nisem nič...NIČ!!!! Saj se še ni začela šola:):):):)

    OdgovoriIzbriši
  8. splačalo se je potrpeti :) in tudi važiš se upravičeno. krasna je.

    OdgovoriIzbriši
  9. Bolečina mine, tale tvoja lepota pa bo ostala :-))

    OdgovoriIzbriši
  10. Ta je nekaj posebnega in zelo lepa. Veliko pogledov se bo ustavijo na njej :). Lp

    OdgovoriIzbriši
  11. Vsekakor se je splačalo trpeti, odlična je.

    OdgovoriIzbriši