torek, 13. december 2011

Oblekco za čajno svečko dobi.........

sveŽrebanje je bilo:):):)


Bela vam je bila najbolj všeč 9X.
Dobi pa jo Špela 

Rdeča je bila všeč 8  sodelujočim v žrebu.
Dobi jo  Karmen

Tisto prelivajočih barv pa so si zaželele 3, pa sem še eno dodala, ki se ni odločila za barvo:):)
Dobi pa jo Hali 

Dekleta javite mi naslove, da lahko čim prej pošljem te oblekice. 
Pa še nekaj: Ko boste dajale oblekice na prave čajne svečke, svečke prej ovijte s folijo, ker nisem prepričana, da so perlice steklene in bi jim vročina lahko škodila:):)

Te dni nisem ravno najboljše volje. 
Imam probleme s perlicami, pa sploh še do mene niso prišle!!! To je največji problem, zgleda, da se je izgubila pošiljka iz Francije. za znoret!!!!!!!!!!
Vsak dan visim na pošti, pišem v Perles&co , pa mi ne preostane nič drugega , kot čakat. Ni mi lepo:(:(:(

Vam pa naj bo lepo! Uživajte !!

5 komentarjev:

  1. Waw! jejjjjjjjjj! Vesela :) Čestitke tudi ostalim dobitnicam! Tiste, ki pa tokrat niste imele sreče, bo pa drugič ;)
    Že pišem mail in pošiljam naslov ;)))

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala!!! Čestitke tudi ostalim.

    OdgovoriIzbriši
  3. Čestitke svima!:)
    Prekrasan ti je ovaj novi izgled bloga, jako lijepo!

    Lijep pozdrav:)

    OdgovoriIzbriši
  4. Juhej, kako bo lepo pri nas doma. Hvala in čestitke tudi ostalim. Tebi pa želim, da te perlice čimprej najdejo, da boš lahko naprej prepletala :-)

    OdgovoriIzbriši
  5. Čestitke prejemnicam.

    Upam, da prihajajoče praznike preživiš s pričakovanimi perlicami. Držim pesti.

    OdgovoriIzbriši