sreda, 25. januar 2012

Živijo!

Naj se predstavim:)
Jaz sem Alenkina nova torba, no mogoče sem bolj borša, no.... kaj jaz vem:):)


Moja lastnica je trenutno v mehki faz:):):). To pomeni, da jo je čisto zmešalo blago. Lepo pisano, mehko, tanko, debelo, .........
Zato sem pa tudi nastala .Jupi!!!!!
Narejena sem sila preprosto ( ker Alenka še ne obvladuje šivalnega stroja:):):) ) , ampak je imela moja lastnica z menoj veliko dela:):)

Sem mehka, ker imam notri tisto mehko stvar, ki se uporablja za dekce in podobno.Načrt zame si je izmislila Alenka sama in ga večkrat spreminjala, kar med šivanjem:):) Veliko , res veliko pa je visela za računalnikom in gledala razne filmčke, bloge, navodila,..... jaz pa sem počasi nastajala in rasla. Mislim, da sem nastala zaradi dveh vintage deklic, ki jih nosim na vsaki strani eno. To blago je Alenko čisto zmešalo:):)

Imam tudi podlogo , rob na vrhu iz blaga (ki ga je potem tako malo zmečkala, nabrala) pa mi je Alenka zašila na roke. Pravi, da njena mašina ne zna narediti šiva na prejšnji šiv:):) Čudno:):)

No, zdaj sem tukaj!
Alenka mi je obljubila, da grem jutri z njo na Prčkalnice. Se že veselim!!!!
No. zdaj ste jo pa spoznali....., mojo torbo mislim:):)

Mehka faza je nora, res prav nora!!!! Mi je všeč, čeprav ne rata vedno vse po planu:):)
Še bodo nastajale škatle in ostali mehki izdelki. 


Ah ja ..........škatle!!

Jaz sem tehniko za njih našla na netu. Nekaj filmčkov na to temo je na Youtube. Potem se samo "sprehajate"od filmčka, do filmčka. en vam bo sigurno všeč:):)
Ali pa odtipkate v Googla patchwork embutido, ali patchwork imbutido in brskate.

Imejte se lepo!

16 komentarjev:

  1. Kdo pravi, da ti ne gre dobro od rok?!? Super je!

    OdgovoriIzbriši
  2. Fantastična je. Te pupice so tudi meni prirasle k srcu.

    OdgovoriIzbriši
  3. Nora zgodba :) V pozitivnem smislu seveda! Pa torba tudi, hjaao čudovita je!

    OdgovoriIzbriši
  4. a je kaka stvar, ki je ti ne obvladaš?
    se grem naprej "slinit!"
    lp
    iris

    OdgovoriIzbriši
  5. Stvarno je prekrasna, izgleda mi pomalo Vintage a ja to jakoo volim!

    Pozdrav.

    OdgovoriIzbriši
  6. Vau, tudi šivanje ti gre odlično od rok in tale torba je čudovita, veš :-))

    OdgovoriIzbriši
  7. Všeč mi je tvoja nova prijateljica:):)

    OdgovoriIzbriši
  8. Dobrodošla, prijateljica torba! Krasna si!

    OdgovoriIzbriši
  9. Ja ni kaj krasna si torbica pikasta.

    OdgovoriIzbriši
  10. no zdaj sem pa res brez besed. Že škatle so mi zaprle uste (od lepote), če pa sem jih odprla se mi je vse cedilo po tipkovnici. Tale tvoja nova torba, pa je nekaj čudovitega. Bravo, lepo in sploh in oh lepo. Pridem pošlatat :)

    OdgovoriIzbriši
  11. Mehka, dovolj prostorna, malo rožic, malo pikic, za v mesto in v naravo ...... še in še uporabna .... zelo lepa. Lp

    OdgovoriIzbriši
  12. Božanska si, si prepričana, da se kje ne skriva kakšna tvoja sestrica dvojčica, jaz bi bila z veseljem njena najbolša prijateljica :)).
    Alenka, ti si pacientka do konca in še mal čez :).

    OdgovoriIzbriši
  13. Vidim, da te je mehkoba čisto prevzela in to je zelo dobro. Tale torba je vsekakor ena zelo unikatna in posebna zadeva in všeč mi je pridih starinskosti. Odlično.

    OdgovoriIzbriši
  14. Zelo lepa si in Alenka je upravičeno ponosna.

    OdgovoriIzbriši
  15. Čisto na kratko: VAUUUUUUUUU, huda je

    OdgovoriIzbriši