sobota, 28. julij 2012

Lesene škatle II.

V seriji lesenih škatel sta bili narejeni še dve škatli.
Pri prvi sem uporabila antik lak za razpokanje.
 Pa je res hudo razpokalo!!


Ampak je zanimivo in lepo :):)
Zato je najbrž že prodana :):)
 
Šablone za barvanje robov in okraskov sem izrezala s šablonami za papir in hroščkom.
Vesela sem , da mi je tako uspelo, ker lepe šablone težko dobiš v naših trgovinah :(

Druga pa je meni najlepša.  
Je tudi v lepi modri barvi. 
Modra je vedno moja barva,... pravi Anja :):)



Na tej pa nisem delala razpokic. 
Sem se že pri rdeči malo prestrašila :):)

 Spet je bolj vroče. 
Spet sem utrujena od službe :(
Spet je jutri nedelja, ki se je veselim že cel teden! :):)

Naj bo tudi vam lepo in uživajte, kjerkoli ste! :):)

19 komentarjev:

  1. Čudovite so...čeprav mi je skoraj lepša prva. ;))

    OdgovoriIzbriši
  2. Čudovite škatle. Meni je pa mogoče ta rdeča malo bolj všeč.

    OdgovoriIzbriši
  3. uuu tudi tale serija je zelo lepa; jaz bi izbrala prvo :-))

    OdgovoriIzbriši
  4. Super škatle, prav lepo jih je videt takole okrašene.
    a ni fino, da lahko hroščka tudi pri drugem ustvarjanju porabiš :) Sem najprej pomislila, da si papir lepila :)
    Uživaj v škatlanju še naprej.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Sonja. Ja, hrošček je super zadevica:):)

      Izbriši
  5. O hudo kok sta lepi. Sej se sploh ne morem odločiti katera mi je lepša. Ja in živela naš hrošček.

    OdgovoriIzbriši
  6. Hvala Kreal! Samo sem ugotovila, da bi rabila več nožkov obrob :):)

    OdgovoriIzbriši
  7. Prava mojstrica škatelj si postala in vidim, da je ta modra res narejena še posebej z ljubeznijo. Lepi sta obe. Upam, da si se malo odpočila včeraj.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Vladuška. Pa saj delam skoraj vse z ljubeznijo, samo kakšna stvar me malo heca, pa jo potem ne delam tako zelo rada :):):)

      Izbriši
  8. obe sta čudoviti, odvisno katera barva ti sede bolj v srce, meni je prva... žal.. je res nekaj posebnega.. krasno delo si opravila..

    OdgovoriIzbriši
  9. Hudi sta obe, ampak moja bi bila rdeča. Res dobr aideja s hroščkano čipko :-)

    OdgovoriIzbriši