ponedeljek, 10. december 2012

3. patchwork izziv na Otočku

Tudi tokrat sem sodelovala na patchwork izzivu na Otoku zakladov.
 Tokrat je Kreartiv pripravila izziv z novoletnimi izdelki.
Tole pa so moji izdelki :)
Nadprt  1m x 1m


To je  moj največji izdelek zašit iz malih koščkov :):) 
Malo je hecal, ampak se je na koncu izšlo :):)

Božična nogavica in "piškotka". Ti so mi šli lažje od rok in stroja. 
Dimenzije, ki so mi bolj "znane":):)


Bilo je luštno sodelovati.
 Vedno se kaj novega naučiš in zveš veliko malih skrivnosti velikih mojstrov :):)

Kako mrzlo bo pa jutri??
Danes me je kar precej zeblo :):)
Ampak nekaj mi je močno ogrelo srce:):) 
O tem pa več drugič;)

8 komentarjev:

  1. Hudi izdelki ... a izziv ste mele? ... jao jest butara sem bla ničkolikokrat v temi izzivov in ne vem kako sem se lahko uštela in bla prepričana, da se noben izziv ne odvija ... to se je pa res za zamislit nad seboj ;o) ... Ja res si carica, ker se vedno lotiš vsega kar ti prekriža pot ...

    OdgovoriIzbriši
  2. Lepe izdelke si naredila. Si mogoče preštela, iz koliko koščkov je sestavljen nadprt?!? Brez zaključnega roba jih je 161, malenkost ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. aknela, meni je pa ta padel v oči, zato sem tud glasovala zanj, vidiš, je vleklo na moje barve, hahahah,
    ste pa vse velemojstrice!!!!
    lp
    iris

    OdgovoriIzbriši
  4. Ooo, kako si to lepo sešila.
    Si postala že prava mojstrica.
    lp

    OdgovoriIzbriši
  5. Kako lepi izdelki. Nadprt je kar zahteven projekt in tebi je krasno uspel. Lp

    OdgovoriIzbriši