četrtek, 10. januar 2013

Sem že malo zoprna, ne?

Ampak ne morem nehat :):)

Še ena delavnica, še ena oblekica,....


In ključek je spet važen,.... jaz pa tudi.

Bodite fajn, jaz se bom imela. 

Grem na Prčkalnico!

8 komentarjev:

  1. Ne ne prav nič nisi zoprna; potem sem tudi jaz, ker kar naprej delam in objavljam. Pa vem, da nisem! Saj delamo in objavljamo koneckoncev zaradi sebe, kajne :-))
    Tudi ta je lep!!!

    OdgovoriIzbriši
  2. Dokler nam kažeš takšne lepe stvari, si lahko zoprna :-)))

    OdgovoriIzbriši
  3. Ti kar nadaljuj, mi je lepo videti tvoje izdelke!

    OdgovoriIzbriši
  4. Krasne oblekice imajo ti tvoji ključi :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Tale tvoj ključek se pa zelo rad preoblači! Še dobro, da je tvoj in mu delaš take lepe oblekce! Zelo lepo!

    OdgovoriIzbriši