nedelja, 16. junij 2013

500-tič

Ja, ja res je !
Že 500-tič vas gnjavim in morim!



Čeprav je vedno manj objav, vedno bolj sem lena, vedno manj realiziranih idej,....
pa vseeno vas zdaj lahko povabim, da z menoj upihnete svečke


Torej vabim vas na svojo fešto!!!!




Za vsakega se nekaj najde:):):)


Mogoče ste bolj čokoladne?:):)


Kakorkoli,....veselite se z menoj!!!!


In drage moje ......

hvala, ker ste!!!!!!


Pod objavo napišite komentar in 
povejte katera torta je pa vam najbolj všeč.

V nedeljo  23. junija (enkrat popoldan) bom delila bonbončke.


22 komentarjev:

  1. Ja čestitke za petstoto objavo.
    Mmmmmmmmmmmmmmmmmm kok so vse videti dobre in lepe. Se mi že cedijo sline. Katera mi je najbolj všeč se ve: ČOKOLADNA PIRAMIDA

    OdgovoriIzbriši
  2. Vaauuu, 500-tica. Čestitke!!!!Hmm, najbolj všeč...ČOKOLADNA.

    OdgovoriIzbriši
  3. Čestitke za "častitljivo" objavo! Pridna si bila, ni kaj!

    Torta pa...saj ni važno, samo da je sladko :-). Če pa že zbiram, ponavadi izberem sadno. Ali pa ledeno...

    OdgovoriIzbriši
  4. mmm koliko dobrot je pri tebi; meni se najbolj dopadejo čokolatini zloženi v torto!!!
    Alenka, čestitke za 500tko in da si nas še naprej tako lepo razveseljevala s svojimi dobrimi objavami!
    Lepo praznuj :-)))))

    OdgovoriIzbriši
  5. Čestitam za 500. Zavidanja vredna številka.

    Od tvojih bi izbrala tisto z vrtnicami, izgleda taka bolj sveža. Drugače pa če je biskvit z orehi in fila čokoladna je meni najljubša.

    OdgovoriIzbriši
  6. Čestitke. O, 500-tica pa ni kar tako in prav je, da se upihne svečka. Prelepe tortice, sama sem tudi bolj za čakoladne.

    OdgovoriIzbriši
  7. Čestitke! 500-tka je zavidanja vredna številka :-) Hvala tebi, ker si, ker nas razveseljuješ s svojimi čudovitimi izdelki in hudomušnimi besedili. Meni prosim en košček iz čokoladne piramide :-)

    OdgovoriIzbriši
  8. oh, čestitke in hvala hvala hvala.
    in še enkrat hvala.
    in eno belo in eno rdečo vrtnico bi. prosim :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Uau, to pa je številka! Hvala, ker deliš z nami svoje vsestransko in lepo ustvarjanje, vedno rada pokukam k tebi.
    Bi pa eno čokoladno iz tiste piramidne zloženke:)), LP!

    OdgovoriIzbriši
  10. U la,la. 500-ta objava. Čestitke. Ne vem kaj se pritožuješ nad lenobo. Z njo ne bi prišla tako daleč.

    Še dobro, da so vam/jim v večini primerov všeč čokoladne. Bo več sadne ostalo zame. Najbolj sta mi všeč torta z vrtnicami in torta z modrimi cvetovi.

    OdgovoriIzbriši
  11. Tole pa ni mačji kašelj-500-ta objava. Iskrene čestitke, želim pa ti še veliko sladkobno ustvarjalnih uric.Torte pa so videti ena slajša od druge....najbolj všeč mi je torta z vrtnicami...mnjamiii :)
    Lepo praznuj!
    Pozdravček Urška

    OdgovoriIzbriši
  12. Uf, 500 kaj? Krasna stevilka in predvsem je cudovito to, kar za vsem tem stoji, tvoji izdelki in velik koscek tebe. Cestitke. Danes sem bolj cokoladno razpolozena in zato so mi tiste cokoladne nadvse vsec :)

    OdgovoriIzbriši
  13. 500ta objava... čestitam. Pri moji neresnosti in lenobi bo preteklo še veliko vode, da pridem do tja. Jaz se bolj nagibam k sadnim tortam, nisem čokoladoholik :). Zato vse čokoladne prepuščam vam, jaz pa z veliko žlico na sadno. Mogoče s kom malo delim. :)

    OdgovoriIzbriši
  14. Čestitke in na še veliko objav! Jaz sem za Č O K O L A D N O :-)

    OdgovoriIzbriši
  15. 500 objav? ČESTITKE. Pri moji hitrosti objavljanja bom to dosegla enkrat leta 2025.Tebi pa hvala za vse kar deliš z nami in čestitke za vsako objavo posebej. Želim ti še veliko ustvarjalnega nemira in dobre volje. Čokoholik sem pa po naturi.Tista v piramido mi je sploh všeč. :)

    OdgovoriIzbriši
  16. Lepo to napreduješ. In vsaka od tvojih objav je nekaj posebnega, zato jih prav z užitkom prebiram.
    Nad tortami sicer nisem navdušena, ampak tista čokoladna mi deluje kot kup čokolatinov na kupu. Njami. To pa bi pojedla.

    OdgovoriIzbriši
  17. ojla, mnajmi od vsake vsaj en košček:)
    500 ? kaj naj rečem ,gremo za teboj....prov počasi....čestitke.9

    OdgovoriIzbriši
  18. Hvala za to, da si. Da deliš svoje ustvarjalne ideje z nami. Krasne izdelke imaš, meni v navdih in izziv. Trenutki, ko prebiram bloge so mi v neizmerno veselje in sprostitev. Vesela sem, da si napisala že 500 objav, ostajam tvoja bralka še nadaljnih 500 :))

    OdgovoriIzbriši
  19. Čestitke za 500-tko.
    Tvoje objave so vedno fajn. Moja najljubša torta pa - ne morem se odločiti. Naj bo sadna. Med objavljenimi pa tista z vrtnicami.

    OdgovoriIzbriši
  20. o tole pa je obletnica, ČESTITKE in še na mnogo !

    OdgovoriIzbriši
  21. O marička...500 je pa res velika številka... wow... ko samo pomislim, na mojih bogih petdeset se mi zdi 500 ogromno. Pridna in vse čestitke za tvojo ustvarjalnost.
    Mene te torte kar vse mikajo. Sicer prisegam na čokoladne ampak mislim, da je tista, ki jo tisti sonček s takšnim užitkom je, najboljša. :)

    OdgovoriIzbriši
  22. čestitke :) 500 je lepa okrogla številka, 1000 pa še bolj ;) tako, da se že sedaj veselim naslednjih 500 objav :D

    glede tort, če je dovolj sočna, je vseeno kaka je :) sadna ali čokoladna... za ljubitelja cukra so vse njami :)

    pa srečno na poti do nove okrogle :)

    lp, Vida

    OdgovoriIzbriši