petek, 6. september 2013

Tudi sestre se starajo :):)

Tudi moja sestrica je danes malo starejša:)

Da bi ji malo olajšala njen napor, da bi me v letih ujela 
in jo potolažila, ker me pač nikoli ne bo:):):), 
sem ji naredila Shamballa zapestnico.
Tako, kot si je sama želela.

Sama si je izbrala barve, ostalo je bilo moje delo :):)


Pa je bilo treba zapestnico nekam zapakirat :)


Seveda se spodobi, da ji tudi kaj napišem:)
V ta namen je bila narejena čestitka


Vse skupaj pa je izpadlo nekako takole:)


Torej draga Martina :):) še enkrat:

VSE NAJBOLJŠE!!!

Sem šele zdaj videla izziv na Craft-alnici, ki je kot naročen za moje darlo :):)
Zato prijavljam svojo čestitko na izziv :)


9 komentarjev:

  1. Lepo darilo, barvna usklajenost, krasno.

    OdgovoriIzbriši
  2. Čudovito darilo. Zapestnica je carska. Super si uskladila barve na vseh treh izdelkih :-)

    OdgovoriIzbriši
  3. Čudovita zapestnica! on zelo lepa voščilnica.

    OdgovoriIzbriši
  4. Lepo darilo si naredila za svojo sestrico.

    OdgovoriIzbriši
  5. Zelo lepo in usklajeno darilo si naredila,še posebej lepa pa je voščilnica,res super...
    LP Vilinke

    OdgovoriIzbriši
  6. Krasno si se potrudila za sestrico. Tudi meni so te vrste zapestnice zlo lepe :).
    Pozdravček Lili

    OdgovoriIzbriši
  7. Zelo lepo.
    Hvala, ker sodeluješ na 9o. izzivu CRAFT-alnice. Lp

    OdgovoriIzbriši
  8. Čudovito darilo!!!
    Koooončno spet ena voščilnica izpod tvojih rok! Sem ti že povedala, da jih pogrešam, kajne :-))
    Hvala Ti, ker se igraš z nami V CRAFT-alnici :-)) Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  9. Čudovito darilo. Zelo so mi všeč takili kompletki, prilagojeni točno določeni prejemnici in ustvarjeni s tako pozornostjo za detajle.

    Super je in verjamem, da je bila sestrica vesela.

    lp,Keti

    OdgovoriIzbriši