sreda, 16. julij 2014

Spet me je "zagrabil"

Spet sem se malo sedla za šivalni stroj in nastala sta dva etuija za telefon. 
En zame... ta je bil testni :) in en za Alenka, ki mi ga je naročila že.....ohoho nazaj :)

Tale je moj


Čisto enostaven. 
Ima karabinček, da ga lahko kam pripneš , ko se odpraviš na sprehod. 
Da ne nosiš to v rokah :)


Pa še žepka sem naredila, za pospravit kakšno malenkost ali slušalke:)
Dodala pritiskač, da drobnarije ne pobegnejo. 
Saj veste kako rade pobegnejo kartice, pa tudi kovančki bi ušli :)


Tale je pa za Alenko.
Njen je precej večji, da lahko spravi notri svoj " veliki" telefon. 
Narejen po enaki zamisli, kot moj.



Njen potrebuje kar dva pritiskača za zapenjat :)


Zdaj pa na "rajžo", s telefon, ki binglja  na pasu :):)

Še prej pa pokažem čisto enostavne sivkine vrečkice.




Sem ugotovila ,da imam ogromno enega materjala za porabit. 
Ja spet je zgleda poletna čistka :):)
Samo, da me bo dolgo "držalo" :)
Potem bi se mogoče kaj poznalo v omarah za materijal :):)


5 komentarjev:

  1. alenka - UNIVERZALE!!!!!!!!!
    naj te ta vnema drži naprej!
    lp

    OdgovoriIzbriši
  2. Pridna, da si spet prijela v roke blago. Super etuija, vsekakor pa so vrečkice špica :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Vrečke so prekrasne in naj te delovna-bolje rečeno ustvarjalna vnema drži čim dlje.Pa tudi etuii za telefon so nekaj posebnega.

    OdgovoriIzbriši
  4. Super narejena etuija! Vrečkice so pa tudi nekaj posebnega!

    OdgovoriIzbriši
  5. Vsi izdelki so enkratni! Ko boš naredila mini čistko, pa lahko brez slabe vesti greš spet v shopping ;-D.

    OdgovoriIzbriši