sobota, 21. november 2009

Barbara vse najboljše-Stempelglede Handmade Card Contest

Tale čestitka pa je narejena za Barbaro.Narejena je s štempiljko, ki mi jo je ona poklonila v kompletu z ostalimi štempiljkami Stempelglede, ki so mi zelo všeč.
Čestitko tudi prijavljam na izziv na blogu Stempelglede. V izzivu Handmade Card Contest November 2009 želijo čestitko narejeno v izbranih barvah in z uporabo njihovih štempiljk. Nagrade pa so neverjetne.
Za slavljenko sem naredila še ogrlico iz modrih perlic, ki so mi bile zelo všeč. Na začetku kvačkanja me je malo motilo, ker so nepravilnih oblik in različno velike. Na koncu pa je nastala prav lepa ogrlica in mislim, da je super, ker sem uporabila prav te perlice.Upam, da bo všeč tudi Barbari.

14 komentarjev:

  1. Ooooo..kakšni krasotici!
    Ti si bila tako zelo zaposlena s temle darilcem, ki je fenomenalno in bi ga bil prav vsak vesel, jaz sem pa že premišljevala, da nam nisi mogoče zbolela.

    OdgovoriIzbriši
  2. To pa si naredila tako čudovito. Sem morala it pogledat še ostale in firbec me je imel kakšne so nagrade in so res neverjetne ;-). Konkurenca je močna, ampak jaz ti full držim pesti kajti tvoja krasotica je popolnoma konkurenčna ostalim.

    OdgovoriIzbriši
  3. Wow!
    Beautiful!!!!
    I love it.... :-)

    Gro

    OdgovoriIzbriši
  4. Lovely card. An the the necklace is also beautiful. :-))

    OdgovoriIzbriši
  5. Vauuu, kakšna lepotička je tvoja čestitka. Tale odtis je zelo lep in postavljen z drugimi dodatki še lepši. Držim pesti, da dobiš nagradico!

    OdgovoriIzbriši
  6. Krasna je, všeč mi je izbira barv in dodatkov.

    OdgovoriIzbriši
  7. Lovely card Alenka! Love the flowers, and the key and heartlock:)
    Hugs, Camilla.

    OdgovoriIzbriši
  8. Barbara bo pa dobila lepo darilce in čudovito čestitko.

    OdgovoriIzbriši
  9. Super čestitka je in seveda tudi čudovita verižica.
    Držim pesti za sodelovanje v izzivu!

    OdgovoriIzbriši
  10. Lepa čestitke, ni kaj! Pa verižica tudi :)

    OdgovoriIzbriši
  11. Thank you so much for joining the contest! Your card is beautiful!

    Have a nice evening :)
    Hugs,
    Gunhild

    OdgovoriIzbriši
  12. Beautiful card and gorgeous beads.

    OdgovoriIzbriši
  13. Beautiful card. I just love the motive of Marybel.

    Have a nice evening!

    Hugs, Anita

    OdgovoriIzbriši