ponedeljek, 30. november 2009

Delavnica pri Klavdiji-žičkanje

Po delavnici na kateri smo se naučili delat"marmor", smo se naučili uporablajt še žice. Drugi jim pravijo žičke. Zame pa so žice, ker jih malo težje zvijam, pigam, navijam in sploh težko delam z njimi.Imam artritis v rokah in je to kak dan zame malo mučenje. Je bilo pa zelo poučno in zabavno, kot vedno pri Klavdiji. Zdaj vem tudi kaj je "petlja":):):) Včasih je na delavnici toliko smeha, da se nas najbrž ne bi branili v kakšnem gledališču.Vam rečem to bi bila razprodana komedija.
Pri domači nalogi sem zato kar goljufala, vem ni lepo od mene, ampak ni šlo:(:(.Zaključek je kupljen, pa še prilepila sem ga s sekundnim lepilom.
Ampak saj ni tako zelo slabo, ane:):):)

7 komentarjev:

  1. Kupljen dor ali dol. Verižica je lepa :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Nima veze za ta zaključek, lepo je že to, da priznaš :-) Pridne ste bile spet vidim in znova so nastale lušne zadeve.

    OdgovoriIzbriši
  3. Čudovito! Tale marmor je tako WAW! Mega...

    OdgovoriIzbriši
  4. Lepa naloga ... mi je všeč ideja s trakci in prav lepo izpade ... ampak tist spodnji del?????? .... hahahahah ... upam, da si vidla na mojem blogu mojga (spodnji del mislim) ... ;o)

    OdgovoriIzbriši
  5. Lušna verižica. Kje pa piše, da morš vse sama naredit. ;)-

    OdgovoriIzbriši
  6. Sploh ni slaba, ampak naravnost čudovita. Lepo skombinirane barve in izdelek je zelo lep.

    OdgovoriIzbriši