nedelja, 8. november 2009

Malo sem kvačkala

Malo sem kvačkala in naredila tri kvačkane ogrlice. Moram se pohvalit , da so bile vse tri napeljane in narejene v petih dneh.Ja se je zelo mudilo in sem prav pohitela, ker ima še veliko drugega dela:):):)Dela, ja. Predvsem imam idej veliko, pa moram to realizirati, ker mi ne dajo miru.
Takole pa izgledajo od blizu
Naročilo je končano in bo v ponedeljek oddano, upam , da bodo zadovoljni.

5 komentarjev:

  1. Tudi ti so bila zelo pridna ... kvačkanke so super ... Tale naša naročila ... hmmmm ... še dobro, da obstajajo, da nam poženejo adrenalin po žilah in potem nastjajo take lepotice kot so tvoje ... Zgleda, da bom tudi jaz mogla prevetrit moje zaloge kuglic in kaj koristnega naredit tudi v tej smeri ...

    OdgovoriIzbriši
  2. Just gorgeous and beautifully made!!!
    xx

    OdgovoriIzbriši
  3. :)) si mi spet naredila lušte :)))
    Že kak mesec nazaj sem kupila ene fuuul kjutkane zelenkaste perlice, ki jih moooooooram porabit :)

    OdgovoriIzbriši
  4. U, zelo lepe. Pa te barve skupaj so mi dale idejo za barvno kombinacijo kakšne božične.

    OdgovoriIzbriši
  5. Malo si kvačkala? Meni se zdi, da si kar orenk kvačkala, saj si naredila kar 3 kačice! Pridna!

    OdgovoriIzbriši