sreda, 2. december 2009

Henry 2X

Prvi decemberski dan sta nastali dve čestitki. Uporabila sem novi štempiljki s simpatičnim miškom .Čeprav sem rekla, da ne bom več kupovala "punčkastih"štempiljk, sta me Henrija premamila. No, edini izgovor je da nista "punčkasta"- sta pa miškasta:):):)
Sestavila sem čestitki, ki lahko sodelujeta na večih izzivih.Pri Stampavie and more je izziv Božič,enak izziv je tudi na blogu Creative Card Crew Challenge. Čudno:):):) ampak tudi na na blogu Stamp with fun je izziv božič.Uporabila sem barve značilne za božič, ravno te barve pa so v svojih izzivih hoteli naColour Create Challenge in pri The Corosive Challenge.
Na blogu Simon Says Challenge pa so hoteli "charms". Obožujem te"bingljajoče" okraske.
Tako pa izgledajo prvi decemberski voščilnici.

19 komentarjev:

  1. Beautiful creations! Your paper choices are perfect! And those little images are so sweet! Great work! Thanks for joining in at Colour Create!

    xx-Deanne

    OdgovoriIzbriši
  2. Pravi lepotički - si ju tko dobro skombinirala :-)))

    OdgovoriIzbriši
  3. Ooooo, kok super miškolina. Tile so tudi meni všeč :) Kljub odločitvi, da punčkastih pa ne bo več.

    OdgovoriIzbriši
  4. Jej tale s čajem se tud meni smeji, ampak premamil me pa ni dokončno. Glede na to, da je popust je čist možno, da je razprodan, pa bom pri teb hrčkala, če mi ne bo dal miru :))
    Čestitki sta pa lušni!

    OdgovoriIzbriši
  5. Super čestitki, tapravi božični.
    Držim pesti za izzive.

    OdgovoriIzbriši
  6. WOW - So beautiful Christmas-cards!
    Lovely colors and I just love the images.
    Thanks for joining us this week at Stampavie and More.
    Anne :-)

    OdgovoriIzbriši
  7. Gorgeous cards!! Thanks for joining the Christmas challenge at SWF! Hugs Nilla

    OdgovoriIzbriši
  8. These are both Gorgeous.. Love the images and your coloring is just wonderful..Great papers too.Very lovely work..
    Hugs, Linda

    OdgovoriIzbriši
  9. Čudovita miškolinčka in vsi ti drobni dodatki, rožice in vejice......Prav čarobna sta in izbor papirjev mi je tudi zelo všeč.

    OdgovoriIzbriši
  10. Čudoviti voščilnici. Miška sta pa itak....miškasta :)

    OdgovoriIzbriši
  11. Prav res sta luštna tale dva miškolina ... in res dobro ti ju je uspelo ujet v barvne kombinacije na obeh čestitkah ...

    OdgovoriIzbriši
  12. zwei süsse karten, vielen dank fürs mitmachen!!

    lg
    nancy

    OdgovoriIzbriši
  13. tale dva miškolina sta pa super kjutkana, res sta taprava

    OdgovoriIzbriši
  14. Super lepi čestitki in ta dva miška, zelo lepe čestitke delaš.

    OdgovoriIzbriši
  15. Še tle ti povem,da sta megastična mišona ;))),mal k...-m...,sam eni mamo tak radi :)).

    OdgovoriIzbriši
  16. Lovely works and your colouring is fab!

    Thanks for joining SWF!

    Hugs
    Ingela

    OdgovoriIzbriši
  17. Ful sta luštni :) pa papirčki so mi zeloo všeč :)

    OdgovoriIzbriši
  18. Gorgeous cards, wonderful colours.
    luv
    Debby

    OdgovoriIzbriši